Kontrolery ruchu nie rozpraszały twórców FIFY 13

Patryk Purczyński
2012/09/23 08:59
4
0

Dwa zupełnie inne systemy sterowania korzystające z silnych stron kontrolerów Move i Kinect zaprojektowali twórcy FIFY 13. Jak zapewniają, nie odciągnęło ich to od pozostałych zadań.

Kontrolery ruchu nie rozpraszały twórców FIFY 13

FIFA 13, jak wiadomo od dłuższego czasu, skorzysta z dobrodziejstw kontrolerów ruchu. - Mogło nas to rozproszyć, ale jako zespół zawsze staramy się upewnić, że w grze znajdą się rzeczy, które nie są jedynie zbędnymi bajerami - zapewnia producent David Rutter na łamach MCV.

- Zamiast zaproponować kilka mini-gier, tylko po to by móc dokleić sobie na pudełko znaczek "better with Kinect", w których kopiesz się po nogach, albo nurkujesz - a to nie poprawiłoby w żaden sposób doświadczeń oferowanych przez grę - przyjrzeliśmy się temu, co frustruje graczy i co moglibyśmy zrobić inaczej, a potem dopasować to do silnych stron tych kontrolerów - tłumaczy.

- W przypadku Kinecta jest to sterowanie głosowe. Jeśli przyjrzeć się frustracjom rodzącym się w naszej grze wokół zmian taktycznych i menu pauzy, możliwość wykorzystania głosu w szybkim wprowadzaniu przydatnych zmian bez pauzowania gry jest znaczącą korzyścią - mówi Rutter.

GramTV przedstawia:

- Jeśli chodzi zaś o Move'a, tu sprawy wyglądają nieco inaczej. Chcieliśmy wykorzystać ten niebywale przystępny kontroler i zaproponować schemat sterowania, który pozwalałby nam naprawdę dobrze wykorzystać to urządzenie. Mieliśmy na tyle dużo szczęścia, że już przed kilkoma laty opracowaliśmy schemat sterowania myszką na PC, a ja stwierdziłem, że stanowiłby on dobry początek dla Move'a.

- Stworzyliśmy dwa zupełnie różne systemy sterowania, które potrafią wykorzystać silne strony tych kontrolerów - dodaje. Jak wypadną one w praktyce? Okazję by się o tym przekonać otrzymamy już w tym tygodniu.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
23/09/2012 12:35

Dokładnie jak Danio napisał, dalej nie wiemy jak zostanie Move wykorzystany na PS3, na Xboxie mają to być komendy głosowe co uważam za bardzo dobre rozwiązanie, gdyż można w ten sposób szybko bez pauzowania zmienic formacje lub zawdonika, powiem szczerze, że zastanawiam się nad dokupieniem tego konrtolera do konsoli ze względu na fife, ale nie wiem czy warto bo po prostu nie sprecyzowali jak on ma działać na PS3.

Usunięty
Usunięty
23/09/2012 11:42

A ja dalej nie wiem, jak zostanie wykorzystany Move w Fifie 13.

Usunięty
Usunięty
23/09/2012 10:00

lepsze sterowanie myszką, niż klawiaturą z 8 kierunkami strzału i biegu. Pozatym zawsze można kupić pada na PC.




Trwa Wczytywanie