Gracze poczują się w GRiD 2 jak prawdziwi kierowcy

Małgorzata Trzyna
2012/09/08 04:46

Tworzenie GRiD 2 zajęło ekipie developerów aż cztery lata. Jednak dzięki temu, że zespół bez pośpiechu mógł dopracowywać każdy szczegół, gra ma oferować niezapomniane wrażenia.

Gracze poczują się w GRiD 2 jak prawdziwi kierowcy

- Ludzie z Codemasters chcieli, by była to fantastyczna gra, podobnie jak my – powiedział kierownik produkcji, Clive Moody. – Przypuszczam, że wielki plan rozciągający się na cztery lata zajął więcej czasu, niż byśmy sobie tego życzyli, ale jak wiecie, były ku temu dobre powody. Uważam, że wykorzystanie tego czasu wyjdzie grze na dobre. Myślę, że Codemasters jest świetne pod tym względem, że naprawdę rozumie, czym zajmujemy się w naszym developerskim studiu i w ogóle nie naciskało, byśmy się spieszyli.

- Uważam, że GRiD 2 dostarczy takich wrażeń, jak żadna inna wyścigówka… oznacza to kryształowo czystą rozgrywkę, a gracze poczują się jak prawdziwi kierowcy – powiedział producent, Iain Smith.

GramTV przedstawia:

- Słyszeliście nieco o sterowaniu oraz o systemie True Feel – dodał Moodyale sądzę, że nadchodzi taki moment w grze, kiedy wszystkie jej komponenty łączą się ze sobą i krystalizują się w to, czym są doświadczenia z jazdy. Czy jest to muzyka, sterowanie samochodem, czy cokolwiek innego, nadchodzą czasem takie chwile, kiedy czujesz tę iskrę i najwznioślejszy moment podczas rozgrywki.

Premiera GRID 2 na PC, PS3 i Xboksa 360 planowana jest na lato 2013 roku.

Źródło

Komentarze
34
Usunięty
Usunięty
09/09/2012 14:52
Dnia 09.09.2012 o 10:37, djsound napisał:

"a gracze poczują się jak prawdziwi kierowcy" - oglądając swoje samochody od tyłu? Czekam na moment kiedy zaczną wmawiać, że kamera "mordą po asfalcie" to prawie to samo co "zza kierownicy".

Dla użytkowników kierownic obrazek. Tak na poważnie te 5% wynika pewnie z bardzo kiepskiej jakości widoku zza kierownicy w grach Codemasters. Tekstury były bardzo rozmazane i kiepsko to się sprawdzało.

/old_forum/2012_36/20120909145248.jpg" class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image">/old_forum/2012_36/20120909145248_m.jpg" class="ipsImage ipsImage_thumbnailed" alt="20120909145248">

Vojtas
Gramowicz
09/09/2012 13:57
Dnia 08.09.2012 o 10:43, Henrar napisał:

Bo nawet jeżeli konsole są za słabe, to co im broni dodać ten widok do wersji PCtowej? UWAGA - NIC, SŁOWNIE NIC.

Czy nic, to tego nie wiadomo. Mogli np. przekroczyć zakładany budżet i/lub nie dotrzymać ustalonych terminów. Oczywiście tego nie mogli/nie chcieli powiedzieć, więc wciskają teraz rzadki kit. To tak samo jak kiedyś jakiś mózgowiec z LucasArts tłumaczył, że komputery są za słabe, by uciągnąć The Force Unleashed. Lenistwo też jest możliwe, ale wydaje mi się mało prawdopodobne, bo przecież przedtem widok z kokpitu był.

Usunięty
Usunięty
09/09/2012 10:37

"a gracze poczują się jak prawdziwi kierowcy" - oglądając swoje samochody od tyłu? Czekam na moment kiedy zaczną wmawiać, że kamera "mordą po asfalcie" to prawie to samo co "zza kierownicy".




Trwa Wczytywanie