Informacje

Splinter Cell: Blacklist - fragment rozgrywki bez zabijania

20 Małgorzata Trzyna

Ubisoft udostępnił nowe nagranie ze Splinter Cell: Blacklist, przedstawiający znany z targów E3 etap. Tym razem jednak Sam Fisher przekrada się niepostrzeżenie między przeciwnikami, nie musząc zabijać ani jednego z nich.

Splinter Cell: Blacklist - fragment rozgrywki bez zabijania - obrazek 1
Splinter Cell: Blacklist

Być może poniższe wideo przywróci niektórym graczom wiarę w starego, dobrego Splinter Cella, w którym najważniejszym elementem rozgrywki było skradanie się. Fragmentowi gameplayu towarzyszy komentarz Zacka, developera społecznościowego, który wyjaśnia, w jaki sposób przemykać niepostrzeżenie obok przeciwników, chowając się za osłonami i korzystając z klifów.

Splinter Cell: Blacklist powstaje w studiu Ubisoft Toronto, a jego premiera planowana jest na wiosnę 2013 roku. Gra ukaże się na PC, PS3 i Xboksie 360.

20 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
G bobobo

To dla tych malkontentów,że "Nowy SC to tylko strzelanie i nic więcej". Od początku wiedziałem,że można przejść tą misję po cichu (ale nie myślałem,że aż tak jak na tym filmiku).

Odpowiedz
G MrGregorA

niby w DA tez mozna bylo zrobic wszystko po cichutku, ale to juz nie dawalo takiej frajdy. ja sie czulem dziwnie kiedy w srodku dnia przeciwnicy mnie nie widza z 20 metrow... To NIE jest SC

EDIT: dodatkowo te wspinanie. przeciez to jest smieszne...

Narzekam, narzekam, a i tak kupie :((((

Odpowiedz
G Smooqu

Elementy skradania są dodane na siłę i wyglądają nienaturalnie, jak np. 2.28-2.40. Elementy wspinaczkowe też wyglądają beznadziejne. Fisher wspina się po tych gzymsach jakby po drabinie wchodził.

Odpowiedz
G bobobo

> Elementy skradania są dodane na siłę i wyglądają nienaturalnie, jak np. 2.28-2.40. Elementy
> wspinaczkowe też wyglądają beznadziejne. Fisher wspina się po tych gzymsach jakby po
> drabinie wchodził.
To pre-alpha.

Odpowiedz
G Sanders-sama

No no no... UBIK uczy się od IOI xD
Widać raban podniesiony przez fanów po obejrzeniu prezentacji na E3 coś dał... Przywrócili opcję chowania ciał, chociaż pewnie gdyby nikt nie marudził nie dodali by jej w ogóle. Zgodzę się że to skradanie w biały dzień sztucznie wygląda, oraz że pies ma taki słaby węch (w chińskiej ambasadzie trzeba było je usypiać kamerkami z daleka, jeden krok z wiele i F9) ale jak facet mówił "pre-alpha". Dla mnie to nadal nie jest Sam Fisher. Jest za młody i głos nie ten sam.

Odpowiedz
G dariuszp

Ooooo... przenoszenie ciał wróciło. Co nie zmienia faktu że wallhack to lekka przesada :| To już nie Chaos Theory. Z jednej strony masz "click to kill everyone" a z drugiej wallhacka. Tej gry już nic nie uratuje. Trzecia część z rzędu która zapowiada się beznadziejnie.

Odpowiedz
G Niflheim

Łał, w nowym Splinter Cellu można ewentualnie przejść misję bez zabijania przeciwników (choć pewnie nie całą). :o

To co się stałą z tą serią jest dla mnie smutne, po Conviction (który, bądź co bądź, sprawił mi trochę frajdy) straciłem całkowicie wiarę w powrót do dawnej świetności.

@dariuszp

"Trzecia część z rzędu"? Eeej, Double Agent nie był wcale taki zły (wręcz przeciwnie), a w Conviction przez jakiś czas bawiła zabawa w kotka i myszkę. ;P Choć zgadzam się co do jednego - Blacklist już nic nie uratuje.

Odpowiedz
diabolo20

R.I.P niestety wszystko idzie kułatwemu:(

Odpowiedz
player2

Niby spoko ale jednak misje w pełnym słońcu nie pasują do SC.

Odpowiedz
G Henrar

> R.I.P niestety wszystko idzie kułatwemu:(
To włącz grę na hardzie. No, ale to może być za trudne, c'nie? :D

Odpowiedz
G Zgreed66

Ale, że pies go nie wyczuł, ani nie usłyszał oO

Odpowiedz
Riddl3r

> R.I.P niestety wszystko idzie kułatwemu:(
Co idzie ku łatwemu? Chyba pisanie na siłę takich postów. Jak jest to w fazie pre alpha to jestem zadowolony (zaznaczam conviction mi się nie podobał)

Odpowiedz
G bobobo

> To włącz grę na hardzie. No, ale to może być za trudne, c'nie? :D
Uwielbiam cię.

Odpowiedz
G Ambr0ktn

> > R.I.P niestety wszystko idzie kułatwemu:(
> To włącz grę na hardzie. No, ale to może być za trudne, c'nie? :D
Tak się składa, że Conviction nawet na hardzie nie sprawiał żadnego problemu. Wątpie więc, aby tym razem było trudniej.Wracając do temu to moim zdaniem skradanie w tej częsci jest na siłe. Dodali klif, aby ominąć połowe lokacji. Naprawdę fantastyczny pomysł ;) Zwyczajnie póki co wygląda to niezbyt płynnie. (tak wiem to pre-alpha) wiec mam nadzieje, że będzie lepiej.

Odpowiedz
GunarDAN

Ok, Sam się skrada. Ale niestety wygląda to jak AC w klimatach SC.

Odpowiedz
G Cthulhu_X

Skoro mają być misje na całym świecie, to pewnie większość może też być w nocy. Nie wiem czemu zaczęli promocję gry od najgorszego miejsca, z akcją w dzień.

Odpowiedz
G Gizmomochu

Po co mu te wypaśne gogle w dzień??? Czyżby miało być zaćmienie? :P

Odpowiedz
G Geeko

Powiem szczerze, gdyby twórcy, robiąc swoje gry, mieli się kierować głosami graczy takich jak wy, już dawno by wszyscy splajtowali.
Pokazują filmiki nastawione na strzelanie - blablabla to już nie SC blablabla.
Pokazują, że misję da się przejść pozostając niezauważonym - blablabla za mało tego, to już nie SC blablabla.
Zawsze jest źle, zawsze będą narzekać. Wam serio jeszcze ta branża daje jakąkolwiek frajdę? Bo u co niektórych ja widzę tendencje do odpalania gier z myślą "ciekawe co tym razem mi się nie spodoba".

Odpowiedz
G Harrolfo

> Pokazują, że misję da się przejść pozostając niezauważonym - blablabla za mało tego,
> to już nie SC blablabla.
Jak skradanie jest dorzucone na siłę, a na końcu filmu widać przygotowany ruch Mark & Execute, to jak mamy nie być przeciwko takiemu niszczeniu serii?Poza tym, wspomniany Assass... znaczy się parkour, sztuczne omijanie przeciwnika przed klifem, tępota psa... Nie, to naprawdę nie jest Splinter Cell. To jest Conviction 2.0.

Odpowiedz
G MrGregorA

@ Geeko

A co jeśli z gier Total War zrobili zwykłego RTS a la Starcraft? Jak zostałoby to przyjęte? Co jeśli z GT zrobiliby Burnouta? Rozumiesz? Na siłę Twój komentarz...

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum