Planetary Annihilation, następca Total Annihilation, coraz bardziej prawdopodobny - trwa zbiórka na Kickstarterze

Małgorzata Trzyna
2012/08/26 19:09

Niewiele brakuje do sukcesu kampanii Kickstarter dla RTS-a Planetary Annihilation, następcy Total Annihilation. Do końca zbiórki pozostało 19 dni.

Planetary Annihilation, następca Total Annihilation, coraz bardziej prawdopodobny - trwa zbiórka na Kickstarterze

Planetary Annihilation to strategia czasu rzeczywistego przeznaczona dla nowego pokolenia graczy, oferująca to, czego nie mieliśmy okazji nigdy wcześniej zobaczyć: rozgrywkę inspirowaną grą Total Annihilation, ale na znacznie większą skalę: tym razem polem bitwy są całe układy planetarne, a celem – wygranie galaktycznej wojny. Gracze będą mogli wybierać, czy wolą krótką bitwę na jednej planecie, z mocno ograniczoną liczbą jednostek przeciwko jednemu znajomemu, czy też rozgrywkę na ponad 12 godzin, z 40 przeciwnikami i tysiącami jednostek. Oczywiście, będzie można ulepszać swoje umiejętności, walcząc z SI samotnie lub w trybie kooperacji z przyjaciółmi. Gra zaoferuje możliwość tworzenia własnych planet lub generowania losowych globów za pomocą proceduralnego kreatora oraz dzielenie się swoimi projektami z innymi graczami.

Celem Uber Entertainment jest zebranie 900 000 dolarów, aktualnie projekt wsparło 19 137 osób łączną kwotą 768 938 dolarów. Jeśli uda się zebrać 1 100 000 dolarów, w grze pojawią się jednostki morskie i wodne planety, a przy kwocie 1 300 000 dolarów – gazowe giganty i ulepszone jednostki orbitalne. Do końca kampanii pozostało 19 dni. Zapraszamy do obejrzenia filmu promującego Planetary Annihilation:

GramTV przedstawia:

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, gra ukaże się w lipcu 2013 roku na PC i Makach.

Podziękowania za informację dla użytkownika ozonex!

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
28/08/2012 17:16
Dnia 28.08.2012 o 16:53, Blackhand napisał:

No to bardzo mi przykro... Sam skirmish mnie nie zadowala.

Ja tam w TA zawsze uwielbiałem skirmishe.

Dnia 28.08.2012 o 16:53, Blackhand napisał:

historia jest tam tylko pretekstem do bezpardonowej młócki.

W każdej grze z fabułą owa fabuła jest pretekstem do zabawy :D (tzn. jednym z pretekstów).

Dnia 28.08.2012 o 16:53, Blackhand napisał:

Eee, ten filmik nie prezentuje gry jako takiej, to po prostu render żeby zaprezentować jak tę grę mniej-więcej widzą jej twórcy :).

No w sumie tak, chociaż możliwe, że styl graficzny będzie podobny, liczę na coś, co nie zarżnie mojego kompa, no chyba, że do czasu premiery zbuduję sobie porządną maszynę xD. Chodzi mi o to, żeby planety były dość zróżnicowane i oferowały sporo, a nie, że w pewnym momencie to wariacje na temat jednej, które nic nie wnoszą.Ale trzeba poczekać, żeby twórcy osiągnęli swoje cele i rozpoczęli prace, teraz to nie wiadomo, czy projekt w ogóle ruszy (chociaż chyba pierwszego goala osiągnęli...).

Blackhand
Gramowicz
28/08/2012 16:53
Dnia 27.08.2012 o 22:16, Demagol napisał:

Jest słowo - na razie kampania nie jest planowana, ale jeśli pieniążki pozwolą...

No to bardzo mi przykro... Sam skirmish mnie nie zadowala.

Dnia 27.08.2012 o 22:16, Demagol napisał:

TA ma prostą fabułkę, ale czemu od razu beznadziejną?

Beznadziejną w porównaniu do takiego np. Starcrafta czy Homeworlda :). Mi tam w TA oczywiście story w kampanii w ogóle nie przeszkadzało, ukończyłem obie (Arm i Core) po kilka razy, również na Hardzie i miałem masę funu, ale nie da się ukryć, że historia jest tam tylko pretekstem do bezpardonowej młócki.

Dnia 27.08.2012 o 22:16, Demagol napisał:

Styl graficzny jest jednak mocno kontrowersyjny i mam nadzieję, że będzie tutaj więcej "pazura". No i chciałbym, żeby pojawiły się zróżnicowane tereny planetarne oraz światy z unikalnymi właściwościami, na których znajdują się jakieś ciekawe obiekty i artefakty do wykorzystania. W StarCrafcie takie coś byłoby super.

Eee, ten filmik nie prezentuje gry jako takiej, to po prostu render żeby zaprezentować jak tę grę mniej-więcej widzą jej twórcy :). Zróżnicowane tereny pewnie będą (na pewno, jeśli przekroczą 1.3M :)). Obiekty i artefakty to imo raczej słaby pomysł - musiałby być naprawdę potężne (czyli coś w stylu "game enders" w SupComie - niefajnie) albo by były totalnie bez znaczenia (chyba, że na początkowym etapie rozgrywki).

Usunięty
Usunięty
27/08/2012 22:16

Jest słowo - na razie kampania nie jest planowana, ale jeśli pieniążki pozwolą...TA ma prostą fabułkę, ale czemu od razu beznadziejną? Styl graficzny jest jednak mocno kontrowersyjny i mam nadzieję, że będzie tutaj więcej "pazura". No i chciałbym, żeby pojawiły się zróżnicowane tereny planetarne oraz światy z unikalnymi właściwościami, na których znajdują się jakieś ciekawe obiekty i artefakty do wykorzystania. W StarCrafcie takie coś byłoby super.




Trwa Wczytywanie