Co zmusiło Agenta 47 do działania w Hitman: Absolution?

Małgorzata Trzyna
2012/07/29 12:55

Reżyser Hitman: Rozgrzeszenie, Tore Blystad, powiedział, że w grze musiało znaleźć się coś, co wstrząsnęłoby Agentem 47.

Co zmusiło Agenta 47 do działania w Hitman: Absolution?

Cytowane wypowiedzi zdradzają początek fabuły z Hitman: Absolution

- To była naprawdę wielka decyzja – powiedział Blystad podczas rozmowy z OPM. – W IO sporo na ten temat rozmawialiśmy. Towarzyszyło temu tak wiele silnych emocji. Debatowaliśmy nad tym chyba przez tysiące godzin. Ciągle od nowa. To była ciężka decyzja dla wielu ludzi, którym było bardzo przykro, że musiała umrzeć.

Blystad dodał, że niewiele rzeczy byłoby w stanie poruszyć Agenta 47, wykonującego swe zadania bez okazywania emocji. Ekipa podjęła decyzję o śmierci Diany dość dawno, ponieważ tylko druzgocąca wiadomość mogłaby nim wstrząsnąć. Czemu musiało stać się to właśnie teraz, po ukazaniu się czterech części gry?

GramTV przedstawia:

- Może chodzi raczej o sposób, w jaki skonstruowane są poziomy w grze niż o jego emocje – powiedział Blystad. – Gdyby się mu przyjrzeć, zawsze otrzymywał instrukcje, wykonywał raczej misje innych ludzi niż swoje własne. Stworzenie gry, w której miałby podejmować decyzje – pozwolenie mu na wyznaczanie sobie celów samemu, bez obecności kogoś, kto cały czas mówiłby mu, co ma robić – było naszym punktem wyjściowym. W ten sposób gracz miałby wrażenie, że odgrywa większą rolę w tworzeniu historii. Emocjonalna strona jest z tym bardzo blisko związana. By Agent 47 miał powód, by coś robić, muszą nim kierować pewne emocje.

Hitman: Rozgrzeszenie ukaże się 23 listopada na PC, PS3 i Xboksie 360.

Komentarze
77
Usunięty
Usunięty
30/07/2012 21:47
Dnia 30.07.2012 o 15:17, Harrolfo napisał:

> A daj spokój, na jakim ty świecie żyjesz, jeśli unikasz za wszelką cenę spoilerów i jednocześnie > w ogóle odwiedzasz fora internetowe. Odwiedzam fora, jasne. Ale nie tematy o danej grze! > Przecież to tak jakbyś przeczytał ciastko z wróżba, że przejedzie cię pociąg i zaczął paradować po torach -.- Chybiony argument, co wyjaśniłem wyżej.

Daj sobie spokoj, dzieciarnia nie potrafi zrozumiec, ze dla niektorych ludzi fabula potrafi byc istotna i wola sami ja odkrywac kawalek po kawalku grajac w gre/ogladajac film/czytajac ksiazke. Dzis dla motlochu liczy sie tylko grafika i tylko to ma dla nich sens.Z seria Hitman jestem juz prawie 11 lat i jak dotad jedyne informacje o fabule jakie poznawalem byly tylko podczas przechodzenia kazdej czesci. No coz... Szkoda poprostu...

Usunięty
Usunięty
30/07/2012 15:17
Dnia 30.07.2012 o 15:14, Mercuror napisał:

A daj spokój, na jakim ty świecie żyjesz, jeśli unikasz za wszelką cenę spoilerów i jednocześnie w ogóle odwiedzasz fora internetowe.

Odwiedzam fora, jasne. Ale nie tematy o danej grze!

Dnia 30.07.2012 o 15:14, Mercuror napisał:

Przecież to tak jakbyś przeczytał ciastko z wróżba, że przejedzie cię pociąg i zaczął paradować po torach -.-

Chybiony argument, co wyjaśniłem wyżej.

Usunięty
Usunięty
30/07/2012 15:14

A daj spokój, na jakim ty świecie żyjesz, jeśli unikasz za wszelką cenę spoilerów i jednocześnie w ogóle odwiedzasz fora internetowe. Przecież to tak jakbyś przeczytał ciastko z wróżba, że przejedzie cię pociąg i zaczął paradować po torach -.-




Trwa Wczytywanie