EA: PC najszybciej rozwijającą się platformą dla gier wideo

Małgorzata Trzyna
2012/07/23 20:05

Zarówno Crytek, jak i Electronic Arts bardzo podoba się idea gier free-to-play. Przedstawiciel EA, John Riccitiello, wyjaśnił, dlaczego jego firma uważa ten model za dobry.

EA: PC najszybciej rozwijającą się platformą dla gier wideo

Według Riccitiello, PC jest najszybciej rozwijającą się platformą gier wideo, i że model free-to-play posiada ogromny potencjał, wbrew przewidywaniom niektórych ludzi, że granie na PC skończyło się ze względu na istnienie konsol obecnej generacji.

GramTV przedstawia:

- Mamy mnóstwo gier free-to-play, gdzie płacący użytkownicy dają nam 10, 20, 30 dolarów miesięcznie – powiedział Riccitiello. – Chodzi o to, że początkowo rozgrywka jest darmowa, ale potem, kiedy już wciągniesz się w grę, musisz płacić w niej za pewne rzeczy.

Free-to-play, pay-to-win – jeśli tak ma wyglądać przyszłość gier na PC, to wielu graczy z pewnością podziękuje za taki układ. Na szczęście, nawet jeśli EA nie będzie tworzyć tytułów, w które naprawdę będzie można grać za darmo, pozostanie jeszcze wiele innych opcji oferowanych przez innych producentów.

Komentarze
36
Usunięty
Usunięty
25/07/2012 10:59
Dnia 25.07.2012 o 07:03, Tenebrael napisał:

Czeka on po prostu na kogoś, kto go mądrze i sensownie (tzn. korzystnie zarówno dla graczy, jak i wydawcy) wykorzysta.

W tej branży na cudotwórców nie ma juz co liczyć, ostatni z nich dziś sprzedali by własne dzieci dziesięć razy, Niemcom ;pp Przynajmniej jeśli chodzi o dużych wydawców i ich wysokobudżetowe pasztety;

Olamagato
Gramowicz
25/07/2012 10:32
Dnia 25.07.2012 o 07:03, Tenebrael napisał:

Czeka on po prostu na kogoś, kto go mądrze i sensownie (tzn. korzystnie zarówno dla graczy, jak i wydawcy) wykorzysta.

Wiele osób gra do pierwszej płatności, bez której nie są w stanie posunąć się w grze dalej lub są młóceni bez żadnych szans powodzenia przez tych, którzy już zapłacili. I dlatego f2p nazywa się często p2w. :)

Tenebrael
Gramowicz
25/07/2012 07:03

Thiefi, Aope:Wydaje mi się, że grubo przesadzacie. Jasne, bardzo często F2P jest totalnym zdzierstwem, gdzie ilość wydanej kasy nie jest adekwatna do ilości dokupionej zawartości. Jednak to, że twórcy tworzą "złe F2P" nie oznacza moim zdaniem, że sam moel jako taki jest zły. Czeka on po prostu na kogoś, kto go mądrze i sensownie (tzn. korzystnie zarówno dla graczy, jak i wydawcy) wykorzysta.




Trwa Wczytywanie