THQ: Nie upraszczamy Metro: Last Light

Patryk Purczyński
2012/06/14 10:44
8
0

Huw Beynon zapewnia, że cała skomplikowana mechanika z Metro 2033 powróci w Last Light. - To nie gra, w której przebijasz się przez poziom likwidując setki ludzi - mówi.

THQ: Nie upraszczamy Metro: Last Light

- Metro: Last Light będzie produkcją dla bardziej dojrzałych, obytych, myślących graczy, którzy oczekują głębi i esencji rozgrywki - zapewnia Huw Beynon z THQ w rozmowie z dziennikarzami GamerZines. I choć przyznaje, że gra ma być nieco bardziej przystępna niż pierwsza część, znana jako Metro 2033, odpiera zarzuty o upraszczanie tego tytułu.

- W Metro 2033 wprowadziliśmy wiele oryginalnych mechanizmów - przypomina, wymieniając chociażby konieczność używania masek gazowych, latarek, systemów filtrowania itp. Sposób, w jaki należało ich używać, tłumaczony był za pomocą "ściany tekstu". - Gra pytała, czy wszystko załapałeś, a tobie pozostawało jedynie potwierdzić. Trudno było jednak przetworzyć te wszystkie informacje - podkreśla Beynon.

GramTV przedstawia:

W Metro: Last Light ma być inaczej. - Chcemy zatrzymać te wszystkie skomplikowane urządzenia, ponieważ sądzimy, że wzbogacają one rozgrywkę. Zastanawiamy się jednak nad tym, jak możemy je lepiej przedstawić graczom. Może poprzez narrację, żeby nie był to po prostu suchy tekst - uczysz się danej czynności i dopiero gdy opanujesz ją do perfekcji, przechodzisz do następnej rzeczy - mówi.

- Nie upraszczamy gry, na pewno nie wcielisz się w niej w bohatera, który przebija się przez poziom likwidując po drodze setki ludzi - dodaje przedstawiciel THQ. Metro: Last Light zadebiutuje w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Komentarze
8
Tenebrael
Gramowicz
14/06/2012 15:22
Dnia 14.06.2012 o 13:04, Apusan napisał:

Chłopie, co by się działo gdyby jakiś przeciętny polski mul nie obraził kogoś za to ze nie jest taki mądry jak nasz cały wybrany Polski naród.

Fakt, Boro666 niepotrzebnie odnosił się do innej narodowości, ale... cóż, pomijając to, to co by nie mówić, sporo racji w tym jest. Obecnie dla sporej części graczy wszystko, co wykracza poza mashowanie przycisków jest złożonością nie do przebolenia. I tyczy się to tak samo sporej części Amerykanów, jak i Niemców, Chińczyków, Japończyków czy Polaków - słowem, graczy w ogóle.

Usunięty
Usunięty
14/06/2012 14:58

Swoja droga - przeczytalem ostatnio Metro 2033 i Metro 2034 i stwierdzam, ze to idealny material do zrobienia gry SANDBOXOWEJ. Ograniczony swiat metra, naturalnie zamkniety i zdefiniowany (plus troche terenu na zewnatrz w paru miejscach), frakcje itd. Szkoda ze zrobili z tego oskryptowanego liniowego FPS (choc byl calkiem niezly) zamiast otwartej gry...

Usunięty
Usunięty
14/06/2012 14:35

Czytam oryginalną wypowiedź (tak przy okazji, dzięki za podanie źródła) i same kwiatki widzę"There are lots of complex gameplay elements""People like complexity, and gamers aren''t stupid""They don''t need to be held by the hand all the time"Jak mogę się dostać to tej alternatywnej rzeczywistości w której oni żyją?




Trwa Wczytywanie