Take-Two: Okres przedświąteczny nie tak ważny jak kiedyś

Patryk Purczyński
2012/06/11 08:17
1
0

Jeśli gra ma wysoką jakość, poradzi sobie niezależnie od pory, w której została wydana - twierdzi Strauss Zelnick. Uważa też, że przemysł dojrzał, dzięki czemu zaszły w nim pożądane zmiany.

Take-Two: Okres przedświąteczny nie tak ważny jak kiedyś

- Nasz przemysł powstawał dekady temu jako biznes zabawkowy - wówczas koncentracja na sezonie przedświątecznym miała sens. Dziś jesteśmy już dojrzałym biznesem rozrywkowym i, może z wyłączeniem letniej posuchy, kalendarz jest znacznie mniej istotny niż jakość produktu - mówi na łamach MCV Strauss Zelnick, prezes Take-Two.

Jego komentarze nie wzięły się znikąd. Rockstar, którego gry wydaje właśnie T2, swoje ostatnie produkty wypuszczał nie przed świętami, a pod koniec kwietnia i w maju. Tak było z GTA IV, Red Dead Redemption, L.A. Noire i, w tym roku, z Max Payne 3. Wszystkie te tytuły osiągnęły co najmniej kilkumilionową sprzedaż.

GramTV przedstawia:

- Wierzymy, że jeśli da się konsumentom to, czego oczekują, kupią to niezależnie od pory roku. Takie podejście świetnie nam służy i wyraźnie odbija się w sukcesie wielu naszych gier - dodaje Zelnick, obok wyżej wspomnianych wymieniając także Bioshock i Civilization V.

Ostatnio firma bez wahania przesunęła termin wydania Bioshock: Infinite właśnie z okresu przedświątecznego na luty przyszłego roku. Warto jednak podkreślić, że już teraz pierwszy kwartał 2013 wypełniony jest głośnymi tytułami w nie mniejszym stopniu niż końcówka bieżącego roku.

Komentarze
1
EddekFZ
Gramowicz
11/06/2012 09:42

Ja tam wole, jak ciekawe gry wychodza wlasnie w maju/czerwcu, wakacje, urlopy, mniej roboty, wiecej czasu wolnego i luzu, wiecej czasu na granie ;)