E3 2012: Splinter Cell: Blacklist oficjalnie i ze wsparciem Kinecta, znamy przybliżoną datę premiery

Adam "Harpen" Berlik
2012/06/04 19:05

Podczas konferencji Microsoftu na targach E3 Ubisoft zaprezentował pierwszy gameplay z gry Splinter Cell: Blacklist, tym samym potwierdzając, że szósta odsłona cyklu znajduje się w produkcji. Podano również pierwsze szczegóły.

E3 2012: Splinter Cell: Blacklist oficjalnie i ze wsparciem Kinecta, znamy przybliżoną datę premiery

Splinter Cell: Blacklist pojawi się w sklepach wiosną przyszłego roku. Gra na pewno ukaże się na Xboksie 360 i będzie obsługiwała sensor Kinect. Na razie nic nie wspomniano o pozostałych platformach docelowych, lecz można podejrzewać, że wśród nich znajdą również PlayStation 3 i PC.

Na pierwszym materiale z rozgrywki Splinter Cell: Blacklist prezentuje się fenomenalnie. Sama mechanika zabawy przypomina to, co mogliśmy ujrzeć w Splinter Cell: Conviction.

Sam Fisher ponownie w brutalny sposób wyciąga od wrogów niezbędne mu informacje, rozprawia się z nimi z zimną krwią, ale pomimo iż mamy do czynienia ze skradanką, nie brakuje w niej filmowości. Z kolei wezwanie nalotu poprzez wydanie komendy głosowej z pewnością robi wrażenie, ale wiadomo, że jest tylko miłym dodatkiem.

GramTV przedstawia:

Poniżej prezentujemy także screeny z gry Splinter Cell: Blacklist, które trafiły do sieci kilka godzin przed konferencją Microsoftu.

Najświeższe informacje z targów E3 2012 na gram.pl

Komentarze
29
Usunięty
Usunięty
06/06/2012 22:50

Zmiana mechaniki jaka zaszła między czwartą a piątą częścią serii była tak wielka, że Conviction powinien być co najmniej traktowany jako spin off, a nie pełnoprawna następna gra. Wciąż łudzę się, że kiedyś Ubi pójdzie po rozum do głowy i zaserwuje nam coś na ulepszonym silniku znanym z wcześniejszych części, ze świetną, sensacyjną fabułą w stylu z trzech pierwszych, a nie dwóch ostatnich części.

Usunięty
Usunięty
06/06/2012 22:19

Chaos Theory wyważył drzwi do skradnaki idealnej zwłaszcza, że gra była projektowana także pod konsole poprzedniej generacji. Wystarczyło rozbudować mechanikę, dodać całkowicie otwarte mapy które żyłyby własnym życiem i karać graczy za strzelanie do wszystkiego co się rusza zmuszając jednocześnie do kombinowania z otoczeniem a także gadżetami i by sprawa była załatwiona. A tu nic. Double Agent średni, Conviction zupełnie inną grupę graczy celuje.Po ostatnich newsach związanych Splinter Cellem, że gra ma wrócić do swoich korzeni cieszyłem się, że Ubisoft zrozumiał swój błąd i wróci do poprzedni Splinter Cellów, a tu kapa. Poczułem się oszukany.Po tym gameplayu widzę elementy z Rainbow Six Vegas, Assasin''s Creed, Prince of Persia (Sam skaczący po półkach skalnych z prędkością małpy... tjaa) wszystko tylko nie ma starego SC.Marka zobowiązuje do trzymania się pewnych standardów. Jeśli Ubisoft chce coś takiego ma wydać to niech nie nazywa tego czegoś Splinter Cellem i będzie po problemie :).

Kraju
Redaktor
06/06/2012 21:13

Jestem zachwycony zaprezentowanym materiałem z gry. Zawsze lubiłem serię SP, chociaż nigdy nie byłem szczególnym fanem. Po udanym, ale jednak nie dość dobrym Conviction, Blacklist zapowiada się bardzo obiecująco. Szkoda tylko że gra poszła aż w taką akcję, a wiele scen przypomina strzelankowego Assassin''s Creeda. Ja jestem bardzo dobrej myśli, a mam nadzieję że w grze znajdzie się miejsce na etapy skradankowe.




Trwa Wczytywanie