Zadania w TES Online pozwolą graczowi na dokonywanie interesujących wyborów

Małgorzata Trzyna
2012/05/30 09:46

Zenimax Online wyjaśniło, w jaki sposób będą zrobione questy w The Elder Scrolls Online. Z tej wypowiedzi wynika, że wybory będą odgrywać kluczową rolę podczas zwiedzania Tamriel.

Zadania w TES Online pozwolą graczowi na dokonywanie interesujących wyborów

Podczas rozmowy z Edge dyrektor kreatywny, Paul Sage, podał jako przykład walkę z wilkołakami.

- Zmierzasz do miasta, żeby walczyć z wilkołakami i zauważasz, że ludzie zabarykadowali się w kościele - powiedział. - Czy pomożesz im wyjść wiedząc, że jeśli to zrobisz, stracisz dostęp do czegoś innego? Spędziliśmy mnostwo czasu na przemyśleniach, w jaki sposób dać graczowi możliwość dokonywania tak interesujących wyborów jak ten. To w porządku, że ludzie są sfrustrowani, jeśli nie widzą fajnych rzeczy, gdy to, co zrobili, było fajne. Kiedy obie rzeczy są fajne, naprawdę ich to wciąga. Gorzej, kiedy ich to nie interesuje - wtedy ich straciliśmy.

GramTV przedstawia:

W jaki sposób nie stracić graczy? Nie skupiać się nadmiernie nad informacjami o świecie i pamiętać, że dla każdego jest to osobiste doświadczenie.

- Kiedy rozmawiamy z ekipą na temat tworzenia zadań, mówię "Wspaniale jest być bohaterem świata, ale jeszcze lepiej być bohaterem w czyichś oczach" - mówi Sage. - Jeśli NPC mówi "To, co zrobiłeś dla mnie, jest niesamowite" i widzisz, że twoje działanie przyniosło efekty, możesz to dołączyć do wiedzy o świecie. Kreujesz ciekawe zadanie, a wiedza przychodzi w sposób naturalny wraz z nim. Trzeba zajmować się tym, co się dzieje w danej chwili i przekazywać informacje przez osobiste doświadczenia gracza.

W The Elder Scrolls Online będziemy mogli zagrać na PC i Mac w 2013 roku.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
30/05/2012 14:42
Dnia 30.05.2012 o 12:51, Pierogi_z_Cukrem napisał:

Jeśli NPC mówi "To, co zrobiłeś dla mnie, jest niesamowite" Słyszałem to już tak wiele razy w grach że nie robi to na mnie absolutnie żadnego wrażenia. Zblazowany już chyba jakiś jestem.

Mi to pasuje, ale w takiej grze, w której taki NPC po uzyskaniu przeze mnie pomocy, nie powie mi za chwilę spadaj, czy coś, gdy będę chciał z nim nawiązać dialog.A z tym kościołem i losowymi zdarzeniami niech się schowają. Pewnie będą liniowe.

Usunięty
Usunięty
30/05/2012 12:51

Jeśli NPC mówi "To, co zrobiłeś dla mnie, jest niesamowite" Słyszałem to już tak wiele razy w grach że nie robi to na mnie absolutnie żadnego wrażenia. Zblazowany już chyba jakiś jestem.O samej grze natomiast widze robi się coraz głośniej (tzn. widze coraz to więcej napływajacych informacji o niej). Dobrze, moze wyjdzie z niej coś sensownego.

kotlecik5
Gramowicz
30/05/2012 12:35
Dnia 30.05.2012 o 10:33, NeroNarmeril napisał:

Znając życie skończy się na pierdółkach pokroju zmiana dialogu.

This ^I tak pewnie te ich wybory się ograniczą do "To chcesz za wykonanie zadania tarczę, czy może miecz?"Albo ktoś będzie szukał grupy na zrobienie questa, a inni nie będą mogli mu pomóc, bo zrobili jakieś questy inaczej. Lub zadanie, za które dostaje się fajny pierścień dla maga, ale nie możesz go mieć, bo poprzednie zadanie zrobiłeś inaczej...




Trwa Wczytywanie