Zenimax Online wyjaśniło, w jaki sposób będą zrobione questy w The Elder Scrolls Online. Z tej wypowiedzi wynika, że wybory będą odgrywać kluczową rolę podczas zwiedzania Tamriel.
Zenimax Online wyjaśniło, w jaki sposób będą zrobione questy w The Elder Scrolls Online. Z tej wypowiedzi wynika, że wybory będą odgrywać kluczową rolę podczas zwiedzania Tamriel.
Podczas rozmowy z Edge dyrektor kreatywny, Paul Sage, podał jako przykład walkę z wilkołakami.
- Zmierzasz do miasta, żeby walczyć z wilkołakami i zauważasz, że ludzie zabarykadowali się w kościele - powiedział. - Czy pomożesz im wyjść wiedząc, że jeśli to zrobisz, stracisz dostęp do czegoś innego? Spędziliśmy mnostwo czasu na przemyśleniach, w jaki sposób dać graczowi możliwość dokonywania tak interesujących wyborów jak ten. To w porządku, że ludzie są sfrustrowani, jeśli nie widzą fajnych rzeczy, gdy to, co zrobili, było fajne. Kiedy obie rzeczy są fajne, naprawdę ich to wciąga. Gorzej, kiedy ich to nie interesuje - wtedy ich straciliśmy.
W jaki sposób nie stracić graczy? Nie skupiać się nadmiernie nad informacjami o świecie i pamiętać, że dla każdego jest to osobiste doświadczenie.
- Kiedy rozmawiamy z ekipą na temat tworzenia zadań, mówię "Wspaniale jest być bohaterem świata, ale jeszcze lepiej być bohaterem w czyichś oczach" - mówi Sage. - Jeśli NPC mówi "To, co zrobiłeś dla mnie, jest niesamowite" i widzisz, że twoje działanie przyniosło efekty, możesz to dołączyć do wiedzy o świecie. Kreujesz ciekawe zadanie, a wiedza przychodzi w sposób naturalny wraz z nim. Trzeba zajmować się tym, co się dzieje w danej chwili i przekazywać informacje przez osobiste doświadczenia gracza.
W The Elder Scrolls Online będziemy mogli zagrać na PC i Mac w 2013 roku.