Cyberpunk, czyli nowa gra cRPG od CDPR

Najnowsza produkcja CD Projekt RED oparta będzie na systemie RPG Cyberpunk. Tak, tak. 100% cyberpunka w Cyberpunku.

Cyberpunk, czyli nowa gra cRPG od CDPR

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, dosłownie przed kilkoma minutami CD Projekt RED oficjalnie zapowiedział swoją najnowszą produkcję.

Oto kilka najważniejszych faktów na jej temat:

  • nie znamy jeszcze finalnej nazwy produktu - Cyberpunk to nazwa kodowa projektu
  • nad grą pracuje drugi team, część z nich, to wiedźminowi weterani
  • oparta na systemie RPG Cyberpunk
  • dorosła gra dla dorosłych ludzi, realistyczny, brutalny świat
  • nieliniowa, bogata fabuła
  • zaawansowana mechanika oparta na papierowym systemie
  • kilka klas postaci do wyboru
  • olbrzymi arsenał broni, wszczepów i sprzętu pozwalającego dostosować postać do swojego stylu gry
  • ma być nową jakością świecie gier w futurystycznych światach
  • już teraz mówi się, że nowy projekt nie będzie jednorazowym wyskokiem studia, a początkiem nowej serii tytułów. Jak mówi Adam Kiciński z CDP: Zgodnie z zapowiedziami rozpoczęliśmy pracę nad nową serią gier, która podobnie jak Wiedźmin ma szanse stać się światowym hitem.
  • Mike Pondsmith jest konsultantem przy projekcie, tak komentuje powstawanie gry: „Jestem bardzo podekscytowany możliwością pracy z ludźmi odpowiedzialnymi za gry w świecie Wiedźmina. Uważam, że w przypadku podejścia do gier RPG mamy z CD Projekt RED ten sam zestaw bazowych wartości. Wiem, że potrafią zrobić świetną grę o rozbudowanej fabule w świecie Cyberpunku i nie mogę się doczekać, żeby w nią zagrać”

Teraz grzecznie czekamy na dalsze szczegóły...

I aż chce mi się teraz z zadowoleniem mruknąć pod nosem: a nie mówiłem?

GramTV przedstawia:

AKTUALIZACJA:

Pojawiła się kolejna grafika z gry-która-jeszcze-nie-ma-nazwy:

Komentarze
116
kerkas
Gramowicz
02/06/2012 12:16
Dnia 30.05.2012 o 22:25, Muradin_07 napisał:

Powiem tak: za Chiny Ludowe nie wiem co to jest Cyberpunk i nigdy w niego nie grałem.

http://www.gram.pl/art_8QrjGu5_Gry_bez_pradu_RPG_Cyberpunk_2020.htmlPozdrawiam

Karharot
Gramowicz
02/06/2012 10:03
Dnia 30.05.2012 o 23:36, PowrotBialegoWilka napisał:

Aktywacja kopii jedynki na gogu nie działa niepoprawne kody, nie dotyczy to tylko mnie, ale wielu innych osób również, próbowałem wiele razy z myślnikami i bez i nic, zróbcie coś z tym REDzi zdjęcie z moją grą już wysłałem, czekam na szybką odpowiedź.

Zwróć się z tym do supportu Gog''a -> http://www.gog.com/en/support/contactGram.pl to niezależny portal który nie jest w żaden sposób powiązany ani ze sklepem gog.com ani z firmą CD Projekt ani z producentem CD Projekt Red, nie mamy żadnego wpływu na to o czym mówisz i spamując tutaj nie otrzymasz pomocy a co najwyżej "nagrodę" za sam spam.

Strange101
Gramowicz
01/06/2012 10:20
Dnia 31.05.2012 o 22:26, michal_w napisał:

Dokładnie o to mi chodziło, w grach typu Wiedźmin czy Mass Effect część "RPG" to tylko dodatek, zbędny. Gdyby z którejś z tych gier wyrzucić (szczątkową) mechanikę to nie zmieniło by to praktycznie nic. Równie dobrze ''nasz'' hero mógłby zdobywać nowe sprzęty, moce i powery co rozdział i na jedno by wyszło. Albo nawet i bez tego.

Bo ja wiem? Mechanika w aRPG jest ważna, bo mimo wszystko możesz dostosować sobie postać do swojego stylu gry. Nawet te klasy w ME dawały taką możliwość.A wracając do głównego wątku całej naszej pobocznej dyskusji (w sumie niewiele mówimy o Cyberpunku, więcej o innych grach) - dla mnie wzorcem dla cRPG są 2 gry: Fallout 2 i Arcanum. Mimo, że w każdej narzucono nam bohatera z pewną określoną przeszłością, to jednak to jak będzie on postępował zależało całkowicie od nas. I nie chodzi tylko o umiejętności związane z walką. Te gry dawały dosyć dużą swobodę, statystyki postaci wpływały na to, jakie były dostępne dla niej dialogi (to szczególnie ważne, w innych grach zwykle postać z minimalną i maksymalną inteligencją wypowiada się tak samo, a ew. różnice w dialogach wypływały z tego ile punktów zainwestowaliśmy w umiejętność dyplomatyczną, z tym, że te różnice dotyczyły reakcji innych postaci względem naszej. W F2 i Arcanum głupek i intelektualista w dowolnej sytuacji mieli dosępną całkowicie inną pulę dialogów), bezklasowy system pozwalał pokierować rozwojem postaci w różne strony (w Arcanum mogliśmy być magiem lub rewolwerowcem). A dodatkowo cała masa różnych smaczków - jak np. kariera w sporcie lub filmie ;) w Fallout 2. Te gry były pod tym względem doskonałe. Nawet moja ulubiona gra, Planescape Torment, nie dawała takich możliwości, coś za coś - genialna fabuła, opowiedziana w mistrzowski sposób jednak wymuszała trochę ograniczenie swobody gracza [chociaż też dosyć dużo ważnych decyzji musieliśmy podjąć].




Trwa Wczytywanie