Mnich z Diablo 3 już zbytnio nie poszaleje

Małgorzata Trzyna
2012/05/23 12:40

Blizzard zapowiedział, że pierwszą rzeczą, jaka zostanie poprawiona w Diablo 3, będzie klasa mnicha. Czas na ronienie mnisich łez?

Mnich z Diablo 3 już zbytnio nie poszaleje

A dokładnie, Blizzard jest "w trakcie usuwania" przesadzonych możliwości runy Mantra of Healing, Boon of Protection. "Ilość absorbowanych obrażeń jest teraz ograniczona do poziomu uzdrowienia zyskiwanego dzięki Mantra of Healing w pierwszych trzech sekundach od aktywacji."

Menadżer społecznościowy Blizzarda, Bashiok, zalecił graczom, którzy wybrali mnicha, by przestali używać runy, póki nie zoastanie ona zastąpiona nową runą z inną mechaniką w nadchodzącym patchu. Powód? Po prostu przesadzona umiejętność.

- Runa Boon of Protection dostarczała około 10 razy większych korzyści niż powinna, po prostu popełniliśmy błąd, zostawiając ją taką, jaka była - mówi Bashiok. - Nie chcemy często podejmować tak nagłych i drastycznych decyzji, ale biorąc pod uwagę, jak poważna jest ta usterka, sądzimy, że powinniśmy poprawić ją szybko.

Wieść ta pojawiła się po tym, jak gracze zauważyli, że runa czarownika Force Armour zniknęła z gry bez wyjaśnienia. Zmiany dotknęły także łowcy demonów.

GramTV przedstawia:

Bashiok również wyjaśnił, dlaczego mnich i barbarzyńca są słabsi w porównaniu z innymi klasami, jeśli chodzi o zadawane obrażenia.

- Ogólnie rzecz biorąc, właśnie analizujemy balans klas i w żaden sposób nie zakładamy, że gra jest teraz idealna, ale widzimy, że mnich i barbarzyńca nie są aż tak słabi, jak się wydaje - mówi Bashiok. - Spora część projektu mnicha i barbarzyńcy została opracowana w oparciu o model przetrwania, co oddaje koncept na samą klasę. Mnich powinien przeżyć dzięki swej zwinności, gdyż ciężko w niego trafić, jego leczenie i zdolność przetrwania sprawdzają się szczególnie dobrze, jeśli skupi się na takich statystykach jak uniki, odporność i zbroja.

- Z kolei koncept barbarzyńcy polega na tym, że może on przeżyć dzięki sporej ilości zdrowia oraz przez leczenie samego siebie, kiedy atakuje (zyskuje pewien procent liczby punktów życia w zależności od zadawanych obrażeń).

- Gra jest młoda, jest w niej nieco umiejętności, które nie działają, jak powinny, oczekujemy, że uda się nam je nieco zrównoważyć. W ostateczności znów wprowadzimy zmiany i będziemy przyglądać się efektom.

Już wkrótce lista poprawek powinna zostać udostępniona.

Komentarze
82
Usunięty
Usunięty
30/10/2012 12:57

nie rozumiem po co pozmieniali tego mnicha i tak jak małe 57lvl i ztymi mantrami i bez nich i tak przegrywałem . moim zdanie powinni zostawić mnicha w spokoju . wszystko jak było na początku powinno i tak zostać do końca

Usunięty
Usunięty
30/10/2012 12:57

nie rozumiem po co pozmieniali tego mnicha i tak jak małe 57lvl i ztymi mantrami i bez nich i tak przegrywałem . moim zdanie powinni zostawić mnicha w spokoju . wszystko jak było na początku powinno i tak zostać do końca

Usunięty
Usunięty
24/05/2012 10:38

6 lat robili grę i wypuszczają taki bubel? Miliony USD na miesiąc z WoWa + jechanie na legendzie dawnych gier nadmuchały EGO Blizza do niespotykanych rozmiarów.




Trwa Wczytywanie