O przyczynach przełożenia premiery Tomb Raidera raz jeszcze

Patryk Purczyński
2012/05/22 15:43

Półroczne opóźnienie premiery Tomb Raidera podyktowane jest względami jakościowymi - tłumaczył przed kilkoma dniami szef Crystal Dynamics. Teraz tę myśl rozwija.

O przyczynach przełożenia premiery Tomb Raidera raz jeszcze

- Tworzenie gier to bardzo skomplikowany proces. W wielu przypadkach określone rzeczy robisz po raz pierwszy. W każdej grze próbujesz zrobić coś nowatorskiego, przełomowego, a to wymaga eksperymentów. Nie jest więc tak, że za każdym razem powtarzasz sprawdzoną formułę - mówi w podkaście Crystal Habit Darrell Gallagher, szef Crystal Dynamics, tłumacząc powody przesunięcia wydania Tomb Raidera na rok 2013.

- My ten dodatkowy czas wykorzystamy na poprawianie tego, co już stworzyliśmy. W mniejszym stopniu chodzi o wdrażanie kolejnych nowych elementów czy o to, że coś poszło fatalnie. Jesteśmy w pełni zaangażowani, nie chcemy iść na kompromis względem naszej pierwotnej wizji tylko po to, by wypuścić grę parę miesięcy wcześniej - podkreśla.

GramTV przedstawia:

Zaprzecza natomiast, jakoby powodem poślizgu była chęć uniknięcia konkurencji w gorącym okresie przedświątecznym. - Podczas ostatniego E3 mieliśmy pokaz, dzięki któremu możemy mierzyć się jak równy z równym z konkurentami. Tą rzeczą się akurat nie przejmujemy. W największym stopniu jesteśmy skupieni na zrobieniu możliwie najlepszej gry - zapewnia Gallagher.

Dodaje również, że Tomb Raidera można już przejść od początku do końca. Gra powinna zadebiutować w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Komentarze
19
Olamagato
Gramowicz
25/05/2012 10:28
Dnia 23.05.2012 o 15:00, Dared00 napisał:

Bzdura. Większość współczesnych hitów to sequele sequeli większość jest też zabugowana.

Jeżeli pierwsza gra miała dobry pomysł, to robiąc drugą ma się połowę roboty wykonaną za darmo. Wystarczy więc aby sequel nie był totalnie skopany i już efekt jest pozytywny. To normalne, że dobry pomysł jest wyciskany tak długo jak długo przynosi pieniądze. A po kilku lub kilkunastu latach dobry pomysł jest wciąż na tyle warty aby ponownie go wykorzystać w remake''u. Dzieje się tak dlatego, że1. Polepsza się technika2. Rodzą się nowi ludzie, czytaj gracze.Niektóre dobre pomysły są niemal tak stare jak ludzkość: Szachy, gry karciane, piłka nożna. Reszta to tylko kwestia użytej techniki.

Usunięty
Usunięty
23/05/2012 15:09

Każda gra ma bugi i to, że pojawi się ich kilka nic nie znaczy. Inna sprawa, jak jest burak na buraku i gra nieustannie wywala się do Windowsa.

Usunięty
Usunięty
23/05/2012 15:09

Każda gra ma bugi i to, że pojawi się ich kilka nic nie znaczy. Inna sprawa, jak jest burak na buraku i gra nieustannie wywala się do Windowsa.




Trwa Wczytywanie