Tak wygląda polski FPS Adventurer - zobacz screeny!

Patryk Purczyński
2012/04/25 18:34

Niedawno zapowiedziana strzelanina Adventurer autorstwa polskiego studia The Farm 51 doczekała się nowych screenów w naszej galerii. Obejrzyjcie i dzielcie się wrażeniami w komentarzach.

Tak wygląda polski FPS Adventurer - zobacz screeny!

W pierwszej połowie kwietnia The Farm 51 przy okazji wejścia na giełdę NewConnect ogłosiło swój nowy projekt. Jest nim strzelanina pierwszoosobowa Adventurer. Gra przeznaczona jest na komputery osobiste i Xboksa 360. Już dziś możemy zaprezentować Wam nowe obrazki z tej produkcji. Wraz z nimi pokazujemy dostępne już wcześniej arty.

A czym jest Adventurer? - To nie tylko shooter osadzony w unikalnej scenerii, lecz także powrót do korzeni FPS-ów - eksploracja rozbudowanych, nieliniowych lokacji, szukanie skarbów (z kompasem i mapą), rozwiązywanie zagadek, a to wszystko okraszone egzotyką i świetną oprawą graficzną - wyjaśniał dyrektor produkcji Wojciech Pazdur w oficjalnej informacji prasowej.

GramTV przedstawia:

Już wkrótce będziemy mieli dla Was nowy materiał dotyczący Adventurera. Grę w akcji widział Myszasty i na dniach podzieli się z Wami swymi spostrzeżeniami. Śledźcie zatem uważnie łamy gram.pl, a już teraz podziwiajcie obrazki z produkcji The Farm 51.

Komentarze
15
Usunięty
Usunięty
13/05/2012 21:45
Dnia 26.04.2012 o 08:54, Jaen-ni-rin napisał:

Tyle, że ta gra zdaje się stoi na Unreal Engine 3, także akurat powód musi być jakiś inny.

Czysty Unreal Engine z PS3 akurat kiepsko współpracuje i trzeba dosyć długo siedzieć, by zmusić ten silnik do poprawnego działania.Anyway, dzisiaj na Game Day''u w Sosnowcu miałem okazję zobaczyć grę i zgodzę się, że ma potencjał. Trzeba tylko zmusić AI do działania (zacięło się parę razy) i mamy naprawdę dobrą pozycję.PS. Pozdrawiam Kacpra z Farmy i wszystkich, którzy się na tych targach zjawili :)

Usunięty
Usunięty
26/04/2012 09:19

Oryginalny scenariusz i przygodowe klimaty to już jest dobry pomysł na wyróżnienie się w gatunku FPS, oby tylko gra została dobrze dopracowana. Afterfall też miał ciekawy scenariusz i klmiat a wyszła z tego niestety największa porazka 2011 roku. Oby The Farm 51 nie popełnili tych samych błędów i dopracowali tą grę jak należy!Uważam, że do czołówki polskich twórców gier można też zaliczyć Flying Wild Hog, które zaliczyło świetny debiut bardzo udanym Hard Reset. Dobrze, by było aby CDP odmroził They i dał go im do ukończenia.

Usunięty
Usunięty
26/04/2012 08:54

> To nie wina twórców, że pisanie gier pod PS3 wymaga dużo więcej czasu i pracy, niż na X360 i PC.Tyle, że ta gra zdaje się stoi na Unreal Engine 3, także akurat powód musi być jakiś inny.




Trwa Wczytywanie