Liczba linii dialogowych w obu częściach serii Bioshock, za które odpowiada Irrational Games, nie może się ze sobą równać. W Infinite będzie ich zdecydowanie więcej niż w "jedynce".
Liczba linii dialogowych w obu częściach serii Bioshock, za które odpowiada Irrational Games, nie może się ze sobą równać. W Infinite będzie ich zdecydowanie więcej niż w "jedynce".
- Sam odpowiadam za zdecydowaną większość dialogów i mogę powiedzieć, że to przytłaczające zadanie. Z drugiej jednak strony jest to świat, w którym po prostu kocham tworzyć - głównie dlatego, że stanowi to dla mnie nowe wyzwanie. Rozmyślam nad tym, jak potoczą się poszczególne sceny, jak sprawić, by były one interaktywne i w jaki sposób przekazywać pomysły - wylicza Levine.
- Znacznie łatwiejsze byłoby stworzenie setek przerywników filmowych - stwierdza. - W ten sposób znacznie łatwiej przedstawiłbym historię, którą mam do opowiedzenia. Czuję jednak w lędźwiach - i poczucie to towarzyszy mi już od czasów System Shock 1 - że doświadczenia z rozgrywki muszą nieustannie płynąć - dodaje.
Bioshock: Infinite ma zaplanowany termin wydania na 19 października.