Festiwal zniszczenia na nowym materiale z Battlefielda 3

Kacper Matuszewski
2012/03/18 18:20

Mapa Zibia Tower, która wejdzie w skład dodatku Close Quarters do Battlefielda 3, została zaprezentowana na jeszcze jednym materiale wideo. Tym razem szczególny nacisk położono na efekty zniszczeń.

Dodatek Close Quarters do Battlefielda 3 zaoferuje nieco inne podejście do sieciowych potyczek z produkcją DICE, bo zamiast rozległych i otwartych map, znajdą się w nim zamknięte lokacje pełne małych pomieszczeń i ciasnych korytarzy. Jedną z takich map jest Zibia Tower, która została zaprezentowana na nowym materiale wideo. Oto destrukcja w najczystszej postaci:

GramTV przedstawia:

Na powyższym materiale można zobaczyć, że takie małe mapy wyniosą destrukcję w Battlefieldzie 3 na zupełnie nowy poziom. Pod naporem kul pękają ściany, a przeciwpożarowe zraszacze wypuczają wodę. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę to na własne oczy w grze i przekonam się, czy zaprezentowane na powyższym materiale efekty to coś więcej niż marketingowy zabieg.

Close Quarters zadebiutuje w czerwcu bieżącego roku. A w kolejnych miesiącach pojawią się kolejne dwa rozszerzenia do Battlefielda 3.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
19/03/2012 00:27
Dnia 19.03.2012 o 00:05, hydzior napisał:

TTBoS ,destrukcja w bf3 wyglada crapowato i poza masa particli maskujacych popujace sie dziurki oraz oskryptowane skladanei sie budynkow to nic tam nie ma . Tutaj przynajmniej geometria jest na bierzaco wycinana i co najwazniejsze na fizyce . Apex w UE3 jest duzo bardziej zaawansowanym toolem i w odpowiednich raczkach miazdzy ten archaizm z battlefielda (ktory po odkryciach nie ma nawet realtimowo liczonego global illumination jak to chwalono na trailerach przed premiera).

Zgadzam sie z Toba.A tu cytuje recenzje z gram.pl BF 3 dowód na to iz nie tylko ja tak myślę co do tej destrukcji ze w BF:BC2 była wieksza :)" Nie jest natomiast tak słodko z modelem zniszczeń. Nie wiem, czy wynikało to z konieczności równania do najniższego wspólnego mianownika (czyli konsol), czy po prostu DICE uznało, że współczesne pecety nie są jeszcze w pełni gotowe na Frostbite 2.0, ale trudno pozbyć się wrażenia, że niezniszczalnych elementów otoczenia jest tu znacznie więcej, niż w BC2."

hydzior
Gramowicz
19/03/2012 00:05

TTBoS ,destrukcja w bf3 wyglada crapowato i poza masa particli maskujacych popujace sie dziurki oraz oskryptowane skladanei sie budynkow to nic tam nie ma . Tutaj przynajmniej geometria jest na bierzaco wycinana i co najwazniejsze na fizyce . Apex w UE3 jest duzo bardziej zaawansowanym toolem i w odpowiednich raczkach miazdzy ten archaizm z battlefielda (ktory po odkryciach nie ma nawet realtimowo liczonego global illumination jak to chwalono na trailerach przed premiera).

Usunięty
Usunięty
18/03/2012 23:57

Mógłbyś podać źródło, z którego pochodzi ta informacja?




Trwa Wczytywanie