System walki w Game of Thrones RPG na nowym gameplayu

Adam "Harpen" Berlik
2012/03/15 14:35

Focus Home Interactive opublikowało nowy materiał z Games of Thrones RPG prezentujący system walki w najnowszej produkcji studia Cyanide, dotychczas znanego głównie z... serii Pro Cycling Manager.

System walki w Game of Thrones RPG na nowym gameplayu

Bardzo istotne podczas walki w Game of Thrones RPG będzie korzystanie z pauzy i zaplanowanie kolejnych ataków, które aktywujemy później w wybranym momencie, dzięki czemu nie będziemy musieli co chwilę przerywać zabawy. Tradycyjnie każda z dostępnych postaci otrzyma zestaw unikatowych zdolności, co znacznie urozmaici rozgrywkę. Jak to wygląda w praktyce? Zobaczcie gameplay:

Game of Thrones RPG bazuje oczywiście na serii powieści fantasy Pieśń Lodu i Ognia autorstwa George'a Martina. Gra ukaże się na PC, Xboksie 360 oraz PlayStation 3 w maju bieżącego roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
15/03/2012 19:12

Dobra fabułka i bez przesady z błędami i ma zapewnione miejsce na mojej półeczce ;)Rozumiem, że gram pokusi się o recenzję (preferowana wersja PC)?

Usunięty
Usunięty
15/03/2012 19:12

Dobra fabułka i bez przesady z błędami i ma zapewnione miejsce na mojej półeczce ;)Rozumiem, że gram pokusi się o recenzję (preferowana wersja PC)?

Sandro
Gramowicz
15/03/2012 17:20

Co to za moda na te beznadziejne poświaty ciągnące się całymi metrami za klingą miecza? Ani to realistyczne, ani klimatyczne, a tylko przeszkadza. Można też przyczepić się do niektórych animacji, ale jako że prace nad grą nadal wrą i jestem w stanie na to przymknąć oko to nie będę się już użalał :)A, Harpen - usuń "s" z Games of Thrones RPG" z początku newsa :)




Trwa Wczytywanie