Remedy Entertainment zainteresowane robieniem gier w odcinkach

Patryk Purczyński
2012/02/23 11:19

Branża nie jest jeszcze gotowa na przyjmowanie gier w formie odcinków - uważa Oskari Hakkinen. Nie kryje jednak, że jego ekipa byłaby zainteresowana taką formułą.

Remedy Entertainment zainteresowane robieniem gier w odcinkach

- Jeśli chodzi o dostarczanie zawartości w odcinkach, nie sądzę, że znajdujemy się w punkcie, w którym konsumenci byliby gotowi na przyjmowanie gier wideo w tygodniowych odstępach, jak dzieje się to chociażby z serialami telewizyjnymi - uważa Oskari Hakkinen z Remedy Entertainment. Jego wypowiedź cytuje serwis Digital Spy.

- Gracze chcą mieć wszystko podane od razu - wnioskuje. Sam jednak chętnie poeksperymentowałby z opowiadaniem historii w odcinkach. - Zawsze próbowaliśmy zrobić coś, czego inni w przeszłości nie robili, wdrażać nowości w zakresie przedstawiania historii. Projektowanie gier w odcinkach jest, jak sami się przekonaliśmy, świetnym narzędziem do tworzenia opowieści i z pewnością będziemy to kontynuować - dodaje Hakkinen.

GramTV przedstawia:

Najnowszą produkcją Remedy Entertainment jest Alan Wake's American Nightmare. Gra wczoraj zadebiutowała na Xbox Live, a my zapraszamy do zapoznania się z naszym przeglądem zachodnich recenzji.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
23/02/2012 14:09
Dnia 23.02.2012 o 13:48, akodo_ryu napisał:

IMO gra w odcinkach to przyszłość. Episode 1 jako trial, zniżka na wszystkie na raz (cena pełnej gry na przykład), $10-15 za epizod, wydawane na przestrzeni roku, co 2 miesiące na przykład, a niedługo po wydaniu ostatniego epizodu - sequel. W ten sposób uniknie się sytuacji, jak czekanie rok+, żeby zobaczyć jak zostanie rozwiązany ten cliffhanger na końcu np. kolejnego AC.

Ja nie mam zamiaru czekac 10 lat na skonczenie gry. Pozycja powinna byc przygotowana od poczatku do konca. I tak wiele dzisiejszych pozycji jest zalosnie krotkich i naprawde sie dziwie ludziom, ze jeszcze to kupuja. Wydawcy probuja nam wmowic, ze singleplayer umarl i liczy sie tylko multi. Robia tak, bo developing kilku mapek jest o wiele latwiejszy, niz przygotowanie ciekawej i sensownej historii oraz szeregu lokacji, ktore jej odpowiadaja. Najlepiej wiec dac dzieciakom karabin i niech biegaja jak oszalali po miniaturowej mapce jak w MW2/3 i strzelaja do siebie.Jako osoba dorosla nie mam zbyt wiele czasu w tygodniu na granie, ale wole sobie codziennie pociac te 2-3h i cieszyc sie gra przez 2-3 tygodnie, a nie ukonczyc ja w jeden wieczor, placac za ten "przywilej" 120 zeta... (albo 230 w przypadku konsoli). Nie mam tez ochoty ganiac sie z jakimis smarkaczami, ktorzy co chwila sie wyzywaja od cheaterow i innych narzadow rozrodczych.

Usunięty
Usunięty
23/02/2012 13:48

IMO gra w odcinkach to przyszłość. Episode 1 jako trial, zniżka na wszystkie na raz (cena pełnej gry na przykład), $10-15 za epizod, wydawane na przestrzeni roku, co 2 miesiące na przykład, a niedługo po wydaniu ostatniego epizodu - sequel. W ten sposób uniknie się sytuacji, jak czekanie rok+, żeby zobaczyć jak zostanie rozwiązany ten cliffhanger na końcu np. kolejnego AC.Nie bardzo rozumiem, czemu ludzie podchodzą do tego, jakby miał to być sposób na wyrwanie dodatkowej kasy - to tylko forma, nie ma nic wspólnego z ceną gry jako całości.

Usunięty
Usunięty
23/02/2012 12:46

Gra powinna miec intro, z duza iloscia creditsow, pozniej strzelac przez 15 minut do jakiegos aliena z zielona krwia i koniec. Czekasz na DLC za 15 euro z kolejnymi 15 minutami gry...




Trwa Wczytywanie