
- Jesteśmy zadowoleni z naszego kwartału świątecznego, pociągniętego przez gry Battlefield 3 i FIFA 12, a także dobre wyniki wygenerowane przez nasze gry i usługi cyfrowe - mówił podczas spotkania z inwestorami John Riccitiello, prezes Electronic Arts. Jego słowa cytuje VG247. Oba wspomniane tytuły trafiły w ręce ponad 10 milionów konsumentów. "Elektronicy" nie będą też narzekać na zainteresowanie Madden NFL 12, któremu niewiele brakuje do osiągnięcia progu 5 milionów sprzedanych egzemplarzy.
Jeśli zaś chodzi o wspomniany przemysł cyfrowy, EA ma powody do zadowolenia zarówno w przypadku platformy Origin, jak i podlegającej pod amerykańskiego giganta firmy PopCap Games. Ta pierwsza może się już pochwalić grupą 9,3 miliona zarejestrowanych konsumentów, którzy wydali na niej 100 milionów dolarów. PopCap ma z kolei 54 miliony użytkowników na miesiąc (w zeszłym roku w tym samym okresie liczba ta wynosiła 39 milionów).