Dziś premiera Star Wars: The Old Republic. Produkcja BioWare'u "zmieni gatunek MMO"

Patryk Purczyński
2011/12/20 16:29

Na ten dzień fani Gwiezdnych wojen z całego świata czekali kilka lat. Star Wars: The Old Republic oficjalnie wkracza dziś na scenę MMO. Scenę, której odbiór przez graczy ma wyraźnie zmienić.

Dziś premiera Star Wars: The Old Republic. Produkcja BioWare'u

- Dzisiejszy dzień reprezentuje niesamowity milowy krok dla BioWare'u, EA i wszystkich fanów Gwiezdnych wojen. Jesteśmy pewni, że było warto na niego czekać - to słowa Raya Muzyki, cytowanego przez CVG. Właśnie dziś rozpoczyna się oficjalnie wielka podróż Star Wars: The Old Republic.

- Wsparcie i zasoby, jakie przeznaczamy na Star Wars: The Old Republic nie kończą się dziś. Innowacje, jakie wnosimy do tej kategorii są dopiero początkiem przygody i ciągłą inwestycją w naszych graczy, która będzie rosła, ewoluowała i zmieniała się w oparciu o opinie fanów wygłoszone na przestrzeni najbliższych tygodni, miesięcy i lat - dodaje współzałożyciel BioWare'u.

Star Wars: The Old Republic ma ponadto wnieść swój znaczący wkład do całego sektora masówek. - Dodanie fabuły i osobistych wyborów do gatunku MMO w sposób fundamentalny zmieni sposób, w jaki ludzie postrzegają rozwój masówek, zwłaszcza, jeśli doświadczą tego przy wykorzystaniu pełni potencjału i z najwyższej jakości pisarstwem i grą aktorów - mówi Greg Zeschuk.

GramTV przedstawia:

- Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z miejsca, jakie The Old Republic zajmuje w dniu swojej premiery. Nie możemy się już doczekać rozbudowania gry wraz z naszą społecznością, by w przyszłości uczynić ją jeszcze lepszą - dodaje.

Wybrani klienci naszego sklepu okazali się szczęśliwcami, którzy swój egzemplarz Star Wars: The Old Republic otrzymali do rąk własnych od rycerza Jedi, Dartha Vadera, Imperatora, szturmowców i R2D2.

Komentarze
60
ww3pl
Gramowicz
23/12/2011 04:33

W moim super-hiper-ekskluzywnym wywiadzie facet obiecał, że jeśli jakimś cudem skończymy wszystkie możliwe questy, to wciąż będziemy mieli co robić. Areny, oblężenia, niby "coś tam jest", a ma być jeszcze więcej z apdejtami.Pożyjemy, zobaczymy. W najgorszym wypadku gra straci graczy i upadnie, a gracze zyskają uczucie zmarnowania pieniędzy.

Usunięty
Usunięty
23/12/2011 03:05
Dnia 21.12.2011 o 08:47, hammerfall87 napisał:

Fabułe to miał też age of conan którego odrzuciłeś ........No ale co tam w SWToR jest to innowacyjne rozwiązanie jak diabli :)

Wiem że miał ale jakoś po pierwszej lokacji (Tortage bodajże) jakoś przestałą być ta fabuła jakkolwiek wciągająca, chociaż to być może moje tylko zdanie.Ogólnie AoC było dziwną grą jak dlamnie, bardzo dziwne rozwiązania posiadał, dużo restrykcji na które ciężko było przymknąć oko po pograniu w WoW''a jak i sporo bugow.Miał takze ciekawe rozwiązania, podobał mi się np sposób walki z tworzeniem combosów, nie jestem co prawda pewien czy wczesniej nie mial tego LotRO ale w AoC pamiętam że zrobiło to na mnie bardzo poztywne wrażenie.Zresztą tak na prawdę AoC ciężko było nazwać grą w której to fabuła stała na pierwszym planie (chociaz moge sie mylic bo gralem dawno a postac do okolo 30 lvl doprowadzilem) w przeciwieństwie do SWToR.

Zekzt
Gramowicz
21/12/2011 11:55

Tank w SW - proszę bardzo : Exar Kun, Naga Sadow, Ludo Kresh, Marka Ragnos, Tulak Hord - każdy był w stanie bronic się luzem przed całym stadem oponentów =)Tudzież Yoda - ten tez niejedną mała armię położył pstryknięciem palucha.I nie narzekaj - chciałeś to dostałeś =)




Trwa Wczytywanie