Neverwinter był już prawie gotowy, ale trzeba go było przerobić na MMO

Patryk Purczyński
2011/11/15 19:14

Przedstawiciele Cryptic Studios przyznają, że Neverwinter w swojej poprzedniej formule był o krok od wydania. Zaznaczają jednocześnie, że zmiana wszystkim wyjdzie na dobre.

Neverwinter był już prawie gotowy, ale trzeba go było przerobić na MMO

W zeszłym miesiącu dobiegły nas wieści, że Neverwinter z kooperacyjnego RPG-a sieciowego zmienia się w pełnowartościową grę MMO. Tego zażyczył sobie wydawca, a jego decyzje są niepodważalne. Teraz okazuje się, że gdyby nie takie postanowienie, tytuł ten najprawdopodobniej byłby już w rękach graczy. O przesunięciu terminu wydania na przyszły rok postanowiono bowiem już w sierpniu.

- Zmiana z kooperacyjnego RPG-a w pełnokrwistą masówkę opartą na modelu free-to-play ma dla nas sens - przyznaje na łamach MMORPG.com główny producent Neverwintera, Andy Velasquez. - Perfect World chciał z tego zrobić dużą grę, rozwinąć każdy jej aspekt; zrobić więcej, lepiej; wykorzystać w spokoju czas - wyjawia.

GramTV przedstawia:

- Przesunięcie premiery na rok 2012 pozwoli nam wprowadzić wszystkie te zmiany. Przejście na pełnowartościową grę action-RPG free-to-play MMO pozwoli nam dotrzeć do zupełnie nowej grupy odbiorców. Nigdy nie wolno lekceważyć barier wejścia. Jeśli klient jest darmowy, każdy może wypróbować grę. To lepsze dla samego projektu, dla nas, dla D&D, a z całą pewnością lepsze dla fanów i graczy. Neverwinterem dowiedziemy, że F2P nie kategoryzuje typu rozgrywki - opisuje jedynie fundamenty modelu biznesowego - dodaje Velasquez.

Komentarze
21
AjKnowJu
Gramowicz
18/11/2011 19:10

a z całą pewnością lepsze dla fanów i graczyLepsze dla fanów i graczy było by NWN3, a nie NWN MMO.

Fang
Gramowicz
16/11/2011 07:43
Dnia 15.11.2011 o 19:24, Pawel_Age napisał:

Tak jak ja kochałem tą gre. A teraz ją zabili. Jestem zagorzałym przeciwnikiem MMO i wszystkiego co sieciowe.

Ale Neverwinter zaczęło od mmo http://en.wikipedia.org/wiki/Neverwinter_Nights_(AOL_game)

Usunięty
Usunięty
16/11/2011 07:31
Dnia 15.11.2011 o 20:15, Ring5 napisał:

Cóż, w takim razie takie osoby powinny omijać gry RPG szerokim łukiem. A jeśli NW byłby grą RPG, to oznaczałoby, że nie jest tytułem dla nich - proste. Natomiast jeśli otrzymamy po prostu znaną i (niekoniecznie) lubianą formułę niekończących się questów, tworzonych na podstawie "[wstaw nazwę czynnośći - przynieś, zabij, znajdź] n [wstaw nazwę obiektu - ork, ryba, zwłoki] i wróć do mnie po nagrodę", to poza tytułem gra będzie miała mało wspólnego z Neverwinter Nights czy papierowym światem D&D.

A ludzie powinni być uczciwi :) wiem, co masz na myśli, i nawet byłbym skłonny się z Tobą zgodzić, tyle że jakoś nie mogę w sobie tyle optymizmu odnośnie graczy(wiadomo dlaczego :)) i questów(właśnie dlatego, że proste są znane i lubiane) znaleźć. Ale poczekamy, zobaczymy. Szkoda by było, gdyby schrzanili tę grę - to chyba jeden z nielicznych przypadków, kiedy kolejne części i dodatki były(w większości) lepsze od poprzednich.




Trwa Wczytywanie