Artykuł: TERA - wrażenia z prezentacji gamescom 2011

Miłosz Białas
2011/09/02 00:34

W szybko rozwijającym się segmencie gier MMORPG nagle zrobiło się niezwykle emocjonująco. W 2012 roku pojawi się kilka dużych i wartych uwagi produkcji. Sprawdźcie, dlaczego - po tym co zobaczyłem na gamescom '11 - uważam TERA Online za czarnego konia w wyścigu o miano najlepszego MMO.

Artykuł: TERA - wrażenia z prezentacji gamescom 2011

Do TERA Online nigdy nie przylgnęło określenie WoW-killera, a porównana do Guild Wars 2 najczęściej stawiana jest na przegranej pozycji. Zastanawiałem się, czy taki obrót spraw jest właściwy względem tej koreańskiej produkcji, przecież wprowadza do skostniałego gatunku MMORPG wiele innowacyjnych rozwiązań. Ponadto producent wraz z zachodnim wydawcą zdają sobie sprawę z elementarnych różnic pomiędzy rynkiem azjatyckim a europejskim i amerykańskim. Choć gra miała już swoją premierę w Korei Południowej Europa musi jeszcze trochę na nią poczekać. Powodem jest chęć „uzachodnienia” TERY, aby była ona bardziej przystępna dla zachodniego odbiorcy, nieprzyzwyczajonego do typowego dla azjatyckich produkcji żmudnego zdobywania doświadczenia lub infantylizmu. Świadczy to o trzeźwym spojrzeniu na potrzeby graczy tej części świata zwiastując możliwość dostarczenia wartościowego MMO.

Aby przeczytać cały artykuł kliknij na belkę poniżej.

GramTV przedstawia:

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
11/09/2011 16:04

Wydaje mi się że Tera nie da nam jakiś szczególnych zmian w świecie MMO będzie powtarzał znany nam schemat tylko znacznie łaniej. Jednak aby ocenić trzeba najpierw zagrać co ja na pewno uczynię z przyjemnością osobiście nie wydaje mi się aby gra padła po pół roku. Jeśli chodzi o WoWa to jednak systematycznie traci on swoich graczy i wydaje mi się że Tera odbierze kolejnych. Jak na razie wiem tylko tyle że gra oferuje świetną grafikę a jak będzie wyglądać ostateczna rozgrywka dowiemy się dopiero po premierze gry

Usunięty
Usunięty
11/09/2011 15:57

Nie umniejszając świetnie zapowiadającej się grze jej rozwiązań trzeba jedna pamiętać, że dokładnie taki sam system walki (pasek skilli i celownik) miało już DC Universe, z tą małą różnica, że tam hitboxy praktycznie nie istniały, tu ten motyw z Bossem bardzo mi się podobał tym bardziej, ze taka rozgrywka jest wiele bardziej emocjonująca niż stare targetowane MMO ale gier z tym rozwiązaniem na rynku jest wciaż strasznie mało.

kotlecik5
Gramowicz
10/09/2011 13:25
Dnia 10.09.2011 o 12:33, Anonim_1 napisał:

Musze przyznać ciekawie to wygląda jednak ja zostałem dawno temu zainfekowany przez WoW''a i nawet kiedy juz w niego nie gram, od wyjścia Cata, jakoś nie moge się do innych MMO przekonać.

Mam coś podobnego, po rzuceniu WoWa (a grałem od TBC) nie dotykam żadnych MMO już :P no chyba, że kiedyś do WoWa wrócę, ale mam nadzieję, że jednak nie...




Trwa Wczytywanie