Ubisoft przypomina o kolejnych betatestach Might & Magic: Heroes VI

Mateusz Stanisławski
2011/08/13 17:25

W związku z ostatnią obsuwą Might & Magic: Heroes VI gracze ponownie będą mogli sprawdzić betę tej strategii turowej. Do wzięcia udziału w testach ma zachęcić nowy zwiastun.

Zanim jednak o drugiej fazie betatestów, kilka słów o przeszłości. Bo warto odnotować fakt, że w pierwszej części przedpremierowych rozgrywek wzięło udział ponad 100 tys. użytkowników, którzy w świecie gry spędzili łącznie prawie 450 tys. godzin. Całkiem nieźle.

GramTV przedstawia:

Kolejną betę będzie można sprawdzić już w najbliższy wtorek. Nowa wersja zostanie wyposażona w szereg poprawek (dotyczących głównie szeroko pojętego balansu rozgrywki) oraz nieznaną wcześniej zawartość. Wśród nowości znajdziemy między innymi tryb multiplayer i trzy mapy – Tree of Plenty, The Wheel of Hate oraz A Bridge Too Far. Osoby, które posiadają klucz z pre-ordera lub otrzymały go za pośrednictwem konkursów społecznościowych, zostaną automatycznie zaproszone do testów. Więcej informacji na temat przedpremierowych rozgrywek, w tym szczegółową listę zmian w stosunku do pierwszej wersji bety, znajdziecie na oficjalnym forum tytułu.

Przygotowywany z myślą tylko o posiadaczach komputerów osobistych Might & Magic: Heroes VI zadebiutuje 13 października bieżącego roku. Przypominamy, że za kilka dni ta produkcja studia Black Hole Games zostanie zaprezentowana na imprezie gamescom 2011 w Kolonii.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
07/09/2011 17:09

Mam pytanie skoro są osoby którym nie podoba się VI to może podzieliłyby się keyem do bety? Jeśli to możliwe....

hans_olo
Gramowicz
14/08/2011 11:12

Do poprzednich części chyba nie ma koła, ale do V jest. http://h5.heroes.net.pl/artykul/5-skillwheel.html

Usunięty
Usunięty
14/08/2011 11:05
Dnia 14.08.2011 o 09:11, Xeoo napisał:

Znaczy chodzi mu pewnie o to ze zawsze mozesz zbudowac takieg bohatera jakiego chcesz.. Tyle ze dzieki temu niedlugo pojawi sie z 5 "poprawnych" buildow a reszty nikt urzywac nie bedzie:)

uŻywać...Nieśmiało zauważę, że do tej pory rozwój bohatera w HoMM był jak zabawa w totolotka - albo się trafiło umiejętność, która nam pasowała, albo nie. Mnie, na przykład, szlag trafiał, gdy w II czy III mój główny bohater otrzymywał w pewnym momencie umiejętność "Eagle Eye". Zajmowała tylko miejsce, które przydałoby się jakiejś rozsądnej umiejętności, a cofnąć tego nie było jak. W VI nareszcie sami decydujemy, w jakim kierunku rozwijamy bohatera. Ja w becie (o czym już pisałem parę razy) miałem kilka różnych postaci - jeden (główny) skupiał się na zdolnościach ofensywnych i służył do walki; zadaniem drugiego była rozbudowa zdobytych zamków, dlatego też u niego rozwijałem umiejętności dające mi do tego bonusy (np. niższe ceny budynków itp); wreszcie trzeci (i kolejni) bohater pełnił funkcję garnizonu, dlatego też dla niego najważniejsze były umiejętności defensywne oraz dające bonusy miastu (większa ilość złota itp). Jak dla mnie, takie rozwiązanie to zaleta. A buildów będzie zdecydowanie więcej, bo wreszcie mamy możliwość dopasowania umiejętności bohatera do armii, jaką prowadzimy - chcemy łuczników, bierzemy umiejętności dające im bonusy. Chcemy jednostki walczące w zwarciu - dla nich też się coś znajdzie. To samo dotyczy magii. A zatem - dla każdego coś miłego.




Trwa Wczytywanie