Driver: San Francisco - 60 klatek na sekundę tylko w single; pierwsze kilkanaście minut z kampanii

Mateusz Stanisławski
2011/07/18 17:16

Driver: San Francisco miał na konsolach hulać w 60 klatkach na sekundę. I będzie – ale wyłącznie w trybach dla pojedynczego gracza. Na osłodę serwujemy pierwsze trzynaście i pół minuty z kampanii.

Driver: San Francisco - 60 klatek na sekundę tylko w single; pierwsze kilkanaście minut z kampanii

Okazuje się, że odpalając wieloosobowe formy zabawy w Driver: San Francisco, będziemy musieli zadowolić się płynnością na poziomie 30 klatek na sekundę. Martin Edmondson z Ubisoftu wyjaśnił, że jest to związane z przepustowością internetowych łącz oraz obecnością efektów wizualnych. Cóż, oby to było stałe 30 klatek na sekundę, wszak nie trzeba uświadamiać, jak nawet niewielkie spadki płynności w tego typu produkcjach negatywnie wpływają na komfort zabawy.

By poprawić humor, zachęcamy do obejrzenia kilkunastominutowego gameplayu z początku nowych przygód Johna Tannera w San Francisco. Oprócz dynamicznych scen pościgu za więzienną furgonetką czy też pierwszej prezentacji działania systemu Shift (zmiana kierowanego pojazdu w czasie rzeczywistym) materiał zawiera również przerywniki filmowe – uwaga więc na spoilery.

GramTV przedstawia:

Produkcja studia Ubisoft ujrzy światło dzienne 2 września na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360. Tego samego dnia na półkach sklepowych zagości jeszcze jedna gra, której naczelnym bohaterem będzie John TannerDriver: Renegade 3D na konsolkę Nintendo 3DS.

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
21/07/2011 11:06

Na youtube są nowe fragmenty z rozrywki Driver San Francisco part1.2.3 http://www.youtube.com/watch?v=qkunAjV7NME&feature=relatedGra wygląda całkiem nieźle.Już nie mogę się doczekać kiedy pojeżdźę Trans-am 1977 Smokey And The Bandit.

Usunięty
Usunięty
18/07/2011 20:58

Ta gra powinna mieć w pod tytule Loading.Mnie przy takiej grze chyba by krew zalała.

Usunięty
Usunięty
18/07/2011 20:22
Dnia 18.07.2011 o 17:29, Selv napisał:

"Martin Edmondson z Ubisoftu wyjaśnił, że jest to związane z przepustowością internetowych łącz oraz obecnością efektów wizualnych." Może mi to ktoś wytłumaczyć?

Wygląda na to, że jeden z graczy będzie robił za serwer klatek dla pozostałych. ;DInnego wytłumaczenia nie widzę.




Trwa Wczytywanie