Prawie osiem minut czystego gameplaya z RAGE

Adam "Harpen" Berlik
2011/06/06 06:44

W natłoku materiałów wideo z E3 umknął nam gdzieś gameplay z RAGE, na którym zaprezentowano fragmenty rozgrywki. Rozsiądźcie się wygodnie, gdyż filmik trwa aż siedem i pół minuty.

Wnioski po obejrzeniu? RAGE zapowiada się rewelacyjnie. Walka z przeciwnikami wydaje się być wyjątkowo absorbująca, bronie są różnorodne, a lokacje niezwykle klimatyczne. Nic dziwnego, w końcu to nowa gra id Software, twórców Wolfensteina, Dooma czy Quake'a.

GramTV przedstawia:

RAGE zadebiutuje 13 września tego roku na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.

Komentarze
17
SOS_PL
Gramowicz
07/06/2011 11:18
Dnia 06.06.2011 o 16:52, mronoth napisał:

> Nie zieję ogniem ani nienawiścią, ale proszę, wskażcie mi tytuły które wyglądają lepiej > niż RAGE

ciezko porownywac, kazdy engine ma inne zalety i wady, jakby ktos zrobil ta sama scene

Dnia 06.06.2011 o 16:52, mronoth napisał:

na 2 enginach to by mozna bylo porownac... > Przykład: tutaj wesoły ludek w jakimś pomieszczeniu ( zwróćmy uwagę na jakość odwzorowania > twarzy ) > http://ggb.ro/2011/02/rage-untethered-trailer/rage2-screenshot/ twarz niezla, ale reszta ciala ma bardzi niskiej rozdzielczosci tekstury, tak samo otoczenie, zobacz na tekstury szafek, podlogi, opon itd > A tutaj wolna przestrzeń ( nawet odległe obiekty nie tracą na jakości ) > http://ujeb.pl?wC7OyO0qne obrazek jest pomniejszony wiec ciezko powiedziec jak wygladaloby to w np fullhd, wyjdzie gra to bedzie wiadomo, zreszta ta scena nie jest jakos super skomplikowana, polygonow jest raczej malo, np gory sa bardzo kanciate, nie ma tez jakos duzo obiektow... tylko zroznicowanie tekstur sie wybija, bo w innych grach to by powtarzali 1 teksture na duzym polaciu terenu > Ponadto, owszem - jest Crysis i Crysis 2, nie mniej, to id stworzyło technologię mega > texture która jest jednocześnie efektowna i efektywna niby tak, szkoda tylko, ze wiele tekstur jest tak slabej jakosci > PS http://sendderek.files.wordpress.com/2007/10/opengl.jpg > id Tech5 vs Cry Engine 2 to nie jest porownanie idTech5 z cryengine2, to jakis zlepek roznych screenow, do tego zle dobranych, dla przykladu: - zdjecie w linijce 3 - zdjecie z edytora modeli, w grze nie ma takich szczegolowych modeli, widac nawet na twoim screenie z rage gosc jest kanciaty... - 4 linijka, po lewej screen bardzo wczesny z crysisa, nanoskafander tak nie wygladal w grze, po prawej ut3 - zdjecie z engine, bo w grze juz tak dobrze modele nie wygladaly - na samym dole po lewej gosc z zamknietymi oczami - to jest demo nvidi, sam je sciagalem i ogladalem ponad rok temu, to na pewno nie jest idtech5 :)

Po przeanalizowaniu tego co napisałaś, myślę że chyba się zagalopowałem z tym porównaniem ( nie dość celnym, z resztą )ciezko porownywac, kazdy engine ma inne zalety i wady, jakby ktos zrobil ta sama scene na 2 enginach to by mozna bylo porownac... – słusznie, zapomniałem o tym istotnym fakcie.twarz niezla, ale reszta ciala ma bardzo niskiej rozdzielczosci tekstury, tak samo otoczenie, zobacz na tekstury szafek, podlogi, opon itd. – po przyjrzeniu, się, zgadzam się :) faktycznie nie jest ostraobrazek jest pomniejszony wiec ciezko powiedziec jak wygladaloby to w np fullhd, wyjdzie gra to bedzie wiadomo, zreszta ta scena nie jest jakos super skomplikowana, polygonow jest raczej malo, np gory sa bardzo kanciate, nie ma tez jakos duzo obiektow... tylko zroznicowanie tekstur sie wybija, bo w innych grach to by powtarzali 1 teksture na duzym polaciu terenu –z tymi teksturami też masz racjęniby tak, szkoda tylko, ze wiele tekstur jest tak slabej jakości – zaznaczam że materiały które przedstawiłem na przykładach nie były finalnym efektem działa id tech 5 nad którym wciąż pracuje idto nie jest porownanie idTech5 z cryengine2, to jakis zlepek roznych screenow, do tego zle dobranych, dla przykladu:- zdjecie w linijce 3 - zdjecie z edytora modeli, w grze nie ma takich szczegolowych modeli, widac nawet na twoim screenie z rage gosc jest kanciaty...- 4 linijka, po lewej screen bardzo wczesny z crysisa, nanoskafander tak nie wygladal w grze, po prawej ut3 - zdjecie z engine, bo w grze juz tak dobrze modele nie wygladaly- na samym dole po lewej gosc z zamknietymi oczami - to jest demo nvidi, sam je sciagalem i ogladalem ponad rok temu, to na pewno nie jest idtech5 :) - *skłon* masz pan racjęNie mniej, ekipa id Software to wciąż ludzie którzy byli w stanie tak przebudować silnik ( chyba tego trzeba ? ) aby gra śmigała w 60 klatkach na sekundę na PC, X360 jak i PS3Wiem że odbiegam od tematu, chcę podkreślić umiejętności id do którego mam ogromny szacunek i sympatię.PS Dobrze widzieć że są jeszcze ludzie którzy potrafią kulturalnie przedstawić odmienną opinię :)

Usunięty
Usunięty
06/06/2011 18:20
Dnia 06.06.2011 o 16:52, mronoth napisał:

ciezko porownywac, kazdy engine ma inne zalety i wady, jakby ktos zrobil ta sama scene na 2 enginach to by mozna bylo porownac...

Konkurencja i tak jest mała. Nawet całej dłoni nie trzeba mieć, aby je policzyc ^^

Dnia 06.06.2011 o 16:52, mronoth napisał:

twarz niezla, ale reszta ciala ma bardzi niskiej rozdzielczosci tekstury, tak samo otoczenie, zobacz na tekstury szafek, podlogi, opon itd

Tylko doliczmy całą scenę i optymalizaję i co tam jeszcze trzeba, co jeszcze w ramie siedziec musi itd.Cudów nie ma. Crysisowi 1 i 2 sie przeciez za to zgarneło burę i to w dwie strony xD

Dnia 06.06.2011 o 16:52, mronoth napisał:

obrazek jest pomniejszony wiec ciezko powiedziec jak wygladaloby to w np fullhd, wyjdzie gra to bedzie wiadomo, zreszta ta scena nie jest jakos super skomplikowana, polygonow jest raczej malo, np gory sa bardzo kanciate, nie ma tez jakos duzo obiektow... tylko zroznicowanie tekstur sie wybija, bo w innych grach to by powtarzali 1 teksture na duzym polaciu terenu

Szczyt gór jest kanciasty. Nie ma mozliwosci przecież, aby było wszystko było gladkie.Nawet CryEngine, nie jest tutaj idełem.Co do zróżnicowania terenu to po prostu MegaTexture, jedna z najwiekszych zaleta tego Engineinne ujecie: http://www.in4.pl/ima_news/2009/5_long_19068.jpgwiekszy zbior ss http://www.strategyinformer.com/pc/rage/screenshots.html?page=Rzezba terenu i tak wymiata.Kwestia jak to bedzie wygladać po optymalizacjach i jaki sprzet bedzie do tego wymagany.id Tech 5 ma potęczny potencjał, tylko pytanie, czy tego kompy nie zesmarują.

Usunięty
Usunięty
06/06/2011 17:02
Dnia 06.06.2011 o 16:52, mronoth napisał:

- na samym dole po lewej gosc z zamknietymi oczami - to jest demo nvidi, sam je sciagalem i ogladalem ponad rok temu, to na pewno nie jest idtech5 :)

(edytowac sie nie dalo) http://www.nvidia.com/object/cool_stuff.html#/demos/16demo nvidii z 2007 roku, wyszlo z geforce 8800ultra




Trwa Wczytywanie