SSX: Deadly Descents zachwyca grafiką!

Michał Ostasz
2011/04/14 09:12
2
0

SSX: Deadly Descents zadebiutuje na rynku na początku przyszłego roku. Minie sporo czasu zanim położymy na grze swoje ręce, ale... oprawą graficzną tej produkcji możemy pozachwycać się już dzisiaj!

SSX: Deadly Descents zachwyca grafiką!

A to za sprawą nowej galerii, która pojawiła się w sieci kilka godzin temu. Trzeba przyznać, że screeny pochodzące z SSX: Deadly Descents prezentują się naprawdę zacnie. Zobaczcie sami:

Robią wrażenie, prawda? Choć nie sposób oprzeć się wrażeniu, że zostały one lekko "podciągnięte".

Przypomnijmy, że SSX: Deadly Descents to kolejna część serii autorstwa EA, traktującej o ekstremalnej jeździe na snowboardzie. Mimo tego, że tytuł ten sprawia wrażenie bycia poważną produkcją to z całą pewnością nie zabraknie w nim wykonywania szalonych trików i zjazdów z ogromną prędkością, za które gracze pokochali poprzednie odsłony tego cyklu.

GramTV przedstawia:

Polecamy Wam również zapoznanie się z pamiętnikami twórców SSX: Deadly Descents, dzięki którym dowiecie się czego macie się spodziewać po pełnej wersji gry.

  • Tworzenie SSX Deadly Descents: część pierwsza - pamiętnik twórców
  • Tworzenie SSX Deadly Descents: część druga - pamiętnik twórców

Źródło: Destructoid

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
14/04/2011 11:43

dodatkowe info :- będziemy mieli do dyspozycji 18 największych szczytów z całego świata,- wprowadzono nowy model fizyki dzięki któremu będziemy mogli robić ewolucje w każdym miejscu, przykładowo będzie można wykonywać half-pipe w dowolnych miejscach na stoku a nie tylko na wyznaczonych elementach, dodatkowo grzbiet górskie będzie można wykorzystać do eksploracji nowych miejsc- oprócz zwykłych wyzwań takich jak wyścigi czy przejazdy na punkty, będą dostępne wyzwania o przetrwanie, przykładowo będą lawiny (można będzie je wywoływać samemu, silnik gry będzie generował za każdym razem coś innego) przed którymi trzeba ujść z życiem, będą także przejazdy w ciemnych jaskiniach, zostaniemy wyrzuceni na szczycie góry i trzeba będzie jak najszybciej zjechać niżej zanim skończy nam się "tlen"(mam nadzieje że zrobią fajne efekty), niezłym pomysłem jest też przejazd w mgle, gdzie jedynym ratunkiem przed spadnięciem w przepaść będą porozrzucane flary i pomoc pilota śmigłowca który będzie dawał nam wskazówki.-helikoptery zostaną wykorzystane do poruszania sie miedzy levelami,- każdy typ ekwipunku (czekan, strój do base-jumping''u i inne) będzie można ulepszać dzięki czemu będziemy mieli możliwość dostania się do innych części góry wcześniej niedostępnym.- do gry zostanie także zaimplementowany system wracania czasu (znany chociażby z gry grid, lub PoP), lecz twórcy zastanawiają się jak to konkretnie wykorzystać by nie stał sie on czymś niezbędnym, a raczej był wykorzystywany jako dodatkowa część ekwipunku (jak czekan)- twórcy twierdzą ze tryb multiplayer będzie inny niż do tej pory widzieliśmy w innych grach (ale to chyba każdy tak mówi przed premierą)Tak czy saik pomimo tych wszystkich unowocześnień ssx ma zostać starym dobrym SSX''em

Usunięty
Usunięty
14/04/2011 09:40

Bardzo ładne 3D chociaż nie popadałbym w euforie, może inne screeny ukazałyby lepiej ten aspekt gry.