Hunted: The Demon's Forge ma jedno proste zadanie - przetrzeć szlak dla kolejnych odsłon. Prezes inXile Entertainment twierdzi, że będzie to trudna misja, gdyż nowe marki nie mają łatwego życia.
Hunted: The Demon's Forge ma jedno proste zadanie - przetrzeć szlak dla kolejnych odsłon. Prezes inXile Entertainment twierdzi, że będzie to trudna misja, gdyż nowe marki nie mają łatwego życia.
- Nie sposób wskazać zbyt wielu, które odniosły sukces, zwłaszcza w porównaniu do dawniejszych czasów. Wielcy wydawcy nie mają zbyt wiele miejsca dla niezależnych producentów i ich nowych marek. Skutkiem tego nie dostajemy zbyt wielu okazji. Bethesda była dla nas idealnym wyborem, jej pracownicy od razu podchwycili pomysł - mówi Findley.
Wskazuje, że elementem odróżniającym Hunted: The Demon's Forge od innych tytułów jest nacisk położony na tryb kooperacji. - Moduł ten wciąż jest w powijakach. Sądzę, że w przyszłości zobaczymy więcej tytułów bazujących na co-opie, z większą głębią. Sami staramy się to zresztą osiągnąć - dodaje szef inXile Entertainment.
Hunted: The Demon's Forge zadebiutuje 3 czerwca na PC, PS3 i Xboksie 360. Zachęcamy do zapoznania się ze świeżutkim beta-testem.