InXile: Trudno jest wprowadzić na rynek nową markę

Patryk Purczyński
2011/03/03 17:04
1
0

Hunted: The Demon's Forge ma jedno proste zadanie - przetrzeć szlak dla kolejnych odsłon. Prezes inXile Entertainment twierdzi, że będzie to trudna misja, gdyż nowe marki nie mają łatwego życia.

InXile: Trudno jest wprowadzić na rynek nową markę

- Bardzo ciężko jest wypuścić na rynek nową markę - twierdzi Matt Findley, prezes inXile Entertainment. Ponieważ jednak tylko zdrowe ryby płyną pod prąd, i on nie zamierza podążać z nurtem. Dlatego właśnie jego ekipa pracuje nad Hunted: The Demon's Forge. Zdaje sobie przy tym sprawę z niebezpieczeństw, jakie czekają na świeże tytuły.

- Nie sposób wskazać zbyt wielu, które odniosły sukces, zwłaszcza w porównaniu do dawniejszych czasów. Wielcy wydawcy nie mają zbyt wiele miejsca dla niezależnych producentów i ich nowych marek. Skutkiem tego nie dostajemy zbyt wielu okazji. Bethesda była dla nas idealnym wyborem, jej pracownicy od razu podchwycili pomysł - mówi Findley.

GramTV przedstawia:

Wskazuje, że elementem odróżniającym Hunted: The Demon's Forge od innych tytułów jest nacisk położony na tryb kooperacji. - Moduł ten wciąż jest w powijakach. Sądzę, że w przyszłości zobaczymy więcej tytułów bazujących na co-opie, z większą głębią. Sami staramy się to zresztą osiągnąć - dodaje szef inXile Entertainment.

Hunted: The Demon's Forge zadebiutuje 3 czerwca na PC, PS3 i Xboksie 360. Zachęcamy do zapoznania się ze świeżutkim beta-testem.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
04/03/2011 16:58

Pepsi nie rób z ludzi schizofreników. Są tacy którzy kupują te gry produkowane seryjnie i tacy, którzy na nie narzekają i kupują inne gry. Tak samo można powiedzieć, że Polacy nie cierpią PiSu, a mimo wszystko na niego głosują. Ale to nie Ci sami Polacy, ale dwie oddzielne grupy.