Bądź niewidzialny w Crysis 2

Adam "Harpen" Berlik
2011/02/26 17:28

Crytek i Electronic Arts znów podkręcają atmosferę przed premierą Crysis 2. Tym razem światło dzienne ujrzał zwiastun gry prezentujący jedną z właściwości nanoskafandra, czyli niewidzialność.

Założenie peleryny niewidki da nam wielką przewagę nad przeciwnikami - będziemy mogli np. zajść wroga od tyłu i zlikwidować go z zaskoczenia lub też znajdując się na dachu skoczyć na intruza. Co ważne, nanoskafander posiada także jeszcze inną, jakże interesującą funkcjonalność - możliwość widzenia graczy, którzy korzystają z niewidzialności... Ale nie jest ona dostępna od razu - odblokujemy ją w trakcie rozgrywki.

Crysis 2 zadebiutuje 25 marca w wersjach na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3. Gra będzie dostępna w pełnej polskiej wersji językowej. Można ją zamawiać w przedsprzedaży w sklepie gram.pl w dwóch edycjach: Limitowanej i Nano. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem 10 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o Crysis 2. Przypominamy, że we wtorek pojawi się nowe demo na X360 i PC, a niebawem możliwość przetestowania gry przed premierą otrzymają także właściciele PS3.

  • Zamów Crysis 2 – Edycja Limitowana na PC za 129,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Edycja Limitowana na X360 za 199,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Edycja Limitowana na PS3 za 199,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Nano Edition na PC za 419,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Nano Edition na X360 za 499,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Nano Edition na PS3 za 499,90 zł

GramTV przedstawia:

Komentarze
31
Usunięty
Usunięty
27/02/2011 19:00

Kurna, minęło kilka minut i już nie mogę edytować poprzedniego posta...Idąc dalej moją poprzednią myślą - miejsca, w których stopy niewidzialnego gościa stykają się z podłożem (i wszelki inny kontakt z inną powierzchnią) powinny być czarnymi plamami! Tak można zobaczyć niewidzialnych!

Usunięty
Usunięty
27/02/2011 18:51

Też się zastanawiałem nad tym sprzętem po wrogach, faktycznie taka opcja odpada.W takim razie nie mam pojęcia o co chodzi z tą bronią. Jeśli niewidzialność to kwestia powierzchni skafandra, to nie dość, że broń powinna wyglądać jakby wisiała w powietrzu, to dodatkowo miejsca, w których operator trzyma spluwę powinny być czarnymi plamami.Posrana sprawa ;pCoś jak ze smyczą w Bulletstormie? Podczepia się pod system nerwowy, mózg przez pewien dokonuje remappingu aż masz dostęp do skafandra taki sam, jak do własnej ręki, nogi, czy powieki. Brzmi zabawnie, nie powiem. :D@Antosz (i jemu podobni)Czepcie się jeża! Jak myślicie, że te wszystkie pseudo-naukowe rozważania są snute w pełni na serio, to jesteście na prawdę ostrymi betonami. Dajcie ludziom popuścić wodzę wyobraźni, geez...

Usunięty
Usunięty
27/02/2011 13:58

O matko, bron staje sie niewidzialna bo to fajnie wyglada no i gracz czuje sie w pelni niewidzialny, jak pierdator a nie jakis prototypowy modern warfare z niedorobionym kamuflazem;




Trwa Wczytywanie