Premiera gry w Dzień Niepodległości - co o tym myślicie?

Łukasz Wiśniewski
2010/11/11 16:14

Mamy dziś Dzień Niepodległości. Na dzisiejszy dzień wyznaczona jest też premiera gry Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu. Symbolicznie oczywiście, bo przecież obowiązuje zakaz handlu.

Od kilku lat obserwujemy w Polsce drobną zmianę: zaczynamy świętować swoją niepodległość nieco bardziej radośnie, niż martyrologicznie. To dobry znak - tu wzorem powinno być dla nas chociażby społeczeństwo amerykańskie. W sumie niepodległość to powód do dumy, o ofiarach poniesionych za sprawę warto pamiętać, nie powinny jednak one przyćmiewać oczywistego sukcesu.

Zastanawia mnie jednak, co myślicie o wykorzystaniu daty 11 listopada do promocji produktu? Cenega właśnie na dziś wyznaczyła premierę gry Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu. Symbolicznie, bo oczywistym jest, iż gra trafi do sklepów standardowo, w piątek - bo dziś większość sklepów nie może działać. Dodatkowo ostatnia (wczorajsza) informacja prasowa związana z premierą zawiera taką informację:

Warszawa, 10.11.2010 - Cenega, wyłączny partner firmy 1C w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz partner na Węgrzech z przyjemnością informuje, iż jutro będzie miała miejsce premiera długo oczekiwanej gry strategicznej Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu. Odzyskanie niepodległości to bardzo ważne święto dla Polski. Dlatego Cenega, wydawca gry strategicznej Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu przygotował dla graczy wzory kotylionów, gotowych do wycięcia.

Premiera gry w Dzień Niepodległości - co o tym myślicie?


Niech kotylion w dniu 11 listopada będzie gestem jedności narodowej i dumy z niepodległego Państwa Polskiego. Jeśli chciałbyś zbudować potęgę państwa polskiego samodzielnie i spróbować zmienić losy polski – zapraszamy do zagrania w grę Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu oraz do przypięcia 11 listopada biało-czerwonego kotylionu na znak solidarności narodowej. Udekoruj pierś biało-czerwonym kotylionem i zbuduj potęgę państwa polskiego w grze Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu. Jak zrobić swój własny kotylion możecie dowiedzieć się za pośrednictwem strony www.prezydent.pl

GramTV przedstawia:

Jak myślicie, czy to dobry pomysł? Czy może jednak lekkie nadużycie podniosłej daty? Gdzie przebiega granica pomiędzy obywatelską radością, a marketingowym jej wykorzystaniem do promocji produktu? Ciekaw jestem Waszej opinii. Oczywiście jestem świadom, że ten news również nagłaśnia premierę gry Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu. Czyli marketing Cenegi tak czy inaczej odniósł jakiś skutek...

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
12/11/2010 16:02

Gierka jest naprawdę ciekawa. Jak ktoś lubi strategie to naprawdę polecam.Trailer z gierki jak ktoś nie widział : http://www.youtube.com/user/CenegaPolska#p/a/u/0/FUZR8ikvOEE

Usunięty
Usunięty
12/11/2010 13:05

Ja tych świąt nie traktuje aż tak poważnie, żebym miał na baczność stać i salutować i...premiery wstrzymywać ;D

Usunięty
Usunięty
12/11/2010 10:07

E, a świąteczne ciężarówki Coca Coli już jeżdżą? Bulwersować się takim działaniem mogliby tylko jacyś radykalni radykałowie. Ale oni na rynek gier nie zaglądają. Mówiąc szczerze, nawet nie zwróciłem uwagi, iż taki tytuł pojawił się na rynku. :P




Trwa Wczytywanie