Aukcje miały służyć głównie do wymiany oręża, które miało w pewien sposób "rozwijać" się w zależności od gamerscore gracza i tego jak często było używane. Taką broń można było wystawić na internetowej aukcji, oczywiście wewnątrz gry.

Okazuje się, że było to zbyt skomplikowane dlatego studio Lionhead zdecydowało się wycofać z tego pomysłu. Peter Molyneux na łamach czasopisma Official Xbox Magazine powiedział:
Ciężar prowadzenia takich aukcji stał się zbyt dużym ciężarem.
Powiedział on również, że sam system "rozwoju" broni w niezmienionej formie trafi do sklepowej wersji Fable III.
Aukcje były na naszej liście rzeczy "do zrobienia, ale mieliśmy wybór czy zająć się trybem kooperacji i balansem całej gry czy właśnie domami aukcyjnymi. I wybraliśmy kooperację.
Według dziennikarzy OXM w dalszym ciągu możliwa jest wymiana oręża, ale wyłącznie z graczami, których mamy na naszej liści znajomych. I w żaden sposób nie przypomina to aukcji.
Premiera Fable III w wersji na konsolę Xbox 360 już 29 października. Gracze pecetowi będą musieli poczekać na tę grę jeszcze dłużej.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!