Uproszczony system dialogowy w Dragon Age II

Patryk Purczyński
2010/07/23 21:44
0
0

Miłośnicy zaawansowanych RPG-ów, wyjmujcie chusteczki. Twórcy drugiego Dragon Age'a postanowili ograniczyć możliwość wyboru odpowiedzi w dialogach do trzech opcji. W każdej sytuacji.

Dobre, złośliwe i, najłagodniej mówiąc, bardzo nieuprzejme (oryg. "badass") - takich rodzajów odpowiedzi będzie mógł udzielić gracz podczas dialogów w Dragon Age II. Tak przynajmniej twierdzą dziennikarze szanowanego portalu IGN, którzy mieli okazję zobaczyć nowe dzieło BioWare'u na własne oczy. Uproszczony system dialogowy w Dragon Age II

Co więcej, rodzaje odpowiedzi będą oznaczone odpowiednią ikonką. W przypadku kwestii wyrażającej przyjazne nastawienie będzie to gałązka oliwna, złośliwość (oryg. "nasty") oznaczona zostanie maską rodem ze starogreckiego teatru, zaś czerwona pięść zasygnalizuje ostatnie z dostępnych ustosunkowań.

W niektórych sytuacjach pojawi się jeszcze czwarta opcja, jednak z konwersacją ma ona niewiele wspólnego. Gracz będzie mógł zdecydować, by jego partner (bądź partnerka) z drużyny wziął sprawy w swoje ręce i zakończył spotkanie. Na ekranie ukaże się wówczas przerywnik filmowy. W przytaczanym przykładzie grupa napotkanych orków została posiekana na kawałki. Cóż, jeśli nie działa siła argumentu, trzeba zastosować argument siły.

GramTV przedstawia:

Zanim skrytykujecie, poczytajcie odpowiedź przedstawiciela BioWare'u na wcześniej formułowane zarzuty. Jest ona na tyle uniwersalna, że da się ją podpiąć również pod ewentualne niezadowolenie ze sposobu rozwiązania kwestii dialogów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!