"Największy szwindel w historii gier", "Największy żart 2009 roku", "Gra tak liniowa, że tylko przejażdżka w parku rozrywki zajmuje wyższe miejsce w kategorii liniowości", "Dwa miliony sprzedanych egzemplarzy w Japonii to efekt wyłącznie siły marki", "Polegająca na tłuczeniu w klawisze gra logiczna bez jakichkolwiek elementów z gatunku strategii lub RPG", "Mnóstwo denerwujących elementów", "Trzeba spędzić 20 do 30 godzin, by dojść do jedynego dającego radość momentu" - większość z tych cytatów można by śmiało skopiować do recenzji gry, która jakością nie grzeszy.

- Scenariusz: 2,0 - "Spektakularny wyciskacz łez"
- System: 1,0 - "Niezwykle toporny system, ledwie dający podstawy do nazywania gry RPG-iem"
- Grafika: 9,0 - "W tym przypadku wysoka ocena"
- Dźwięk: 7,0 - "Wysoka jakość"
- Entuzjazm: 8,0 - "Gdybyście potrafili grać w to 100 godzin, dałbym ósemkę"
- Ocena końcowa: 4,0