63 serwery Warhammer Online do zamknięcia

Grzegorz Bonter
2009/03/11 12:13

[ZAKUTALIZOWANO] W świecie Warhammer Online przeprowadzono wielką przeprowadzkę. W efekcie wyłączono 63 serwery.

Studio EA Mythic przeprowadza "małe" przenosiny postaci pomiędzy serwerami Warhammer Online i jest to przeprowadzka przymusowa. Najwidoczniej popularność tego MMO musiała podupaść (albo nie osiągnęła poziomu zakładanego w planie) i to znacząco, bowiem na liście zamykanych serwerów są aż 63 pozycje - 20 z nich znajduje się Europie i 43 w Ameryce Północnej. 63 serwery Warhammer Online do zamknięcia

Wraz z postaciami zostały przetransferowane: zawartość ekwipunku, banku, historia questów, statystyki, listy przyjaciół, cała gildia wraz z bankiem oraz lista ignorowanych. Należy pamiętać, że przenosiny nie uwzględniają: informacji o sojuszach gildii oraz przedmioty znajdujące się w domu aukcyjnym lub w systemie pocztowym.

Więcej informacji znajdziecie tutaj.

GramTV przedstawia:

Komentarze
74

Dnia 12.03.2009 o 13:05, marius1g napisał:

Czyli mam rozumieć, że według twojej teorii gra MMO, to gra z dużą liczbą graczy, gdzie gramy solo ??

No właśnie wręcz przeciwnie. Jak to napisał poniżej Afgncap, chodziło tu raczej o o kwestie balansu PvP-PvE. Jak dla mnie gra, w której (owszem massive i online), ale jednak tłucze się przede wszystkim moby i bossów, to tylko taka namiastka. Ot zwykły coop, ale hostowany na wielkim serwerze dla wielu drużyn jednocześnie. Po prostu nie rozumiem, co fajnego jest w grze, w której tłucze się oskryptowanego przeciwnika dla lepszego miecza, dzięki któremu zdobędziemy lepszą tarczę, dzięki której zdobędziemy jeszcze lepszy miecz, który pozwoli nam...

Usunięty
Usunięty
13/03/2009 16:11

Chyba ktoś nieźle machnął się przy planowaniu ilości graczy - liczba serwerów, które zostaną zamknięte jest wręcz szokująca. Chyba Warhammer Online nie znalazł tylu graczy, ilu zaplanowało studio developerskie. Zresztą za bardzo się nie dziwie - recenzje jakoś nie za bardzo zachęcają do tego tytułu, sam nieźle się rozczarowałem. Spodziewałem się czegoś naprawdę lepszego, ale niestety oczekiwania były zbyt duże. No, to tym razem winy na kryzys nie możemy zrzucić... ;>

Usunięty
Usunięty
12/03/2009 20:16

Wydaje mi się, że według jego teorii gra mmo to gra, w której gramy z jednymi graczami przeciw innym graczom, a dokładniej gdzie mamy różne formy zabawy, w której nie uczestniczą npc a jedynie sami gracze(dominacja pvp i jej wpływ na świat), przy czym w takim wypadku mmo musielibyśmy nazwać każdą strzelankę multiplayerową, chociaż nie wiem czy nie jest to po części prawdziwe. przy takich zalożeniach WoW faktycznie wypada jak massive coop bo pvp content w tej chwili kuleje a world pvp praktycznie nie istnieje, ale ludzie którzy lubią pve mają gdzieś to czy ktoś się zgodzi nazywać grę nastawioną na pve mmo czy nie, tylko ją włączą i będą się dobrze bawić.




Trwa Wczytywanie