Dla wydawców nieubłaganie zbliża się najważniejszy okres każdego roku fiskalnego - święta Bożego Narodzenia. Właśnie w tym czasie sprzedaż produkcji multimedialnych jest bowiem największa. Kto wygra, a kto straci na tegorocznym wyścigu po klienta? Odpowiedzi na to pytanie udzielił Todd Greenwald, analityk z organizacji Signal Hill.
Jego zdaniem sytuacja na rynku może mieć negatywny wpływ na obroty w przemyśle elektronicznym, jednak najważniejsze tytuły nie powinny ulec temu załamaniu wciąż sprzedając się znakomicie. "Jeśli gracze zostaną zmuszeni do większej selekcji, według nas podejmą mniejsze ryzyko i zdecydują się na wysoko oceniane, uznane marki z silnym przytupem i przyciągającymi nowymi elementami" - powiedział Greenwald.Klienci postawią na sprawdzone marki w trakcie zakupów świątecznych - przewidują analitycy z organizacji Signal Hill. Zdaniem Todda Greenwalda na wygranej pozycji w walce o konsumenta stoi Activision.