O rewolucji nie ma mowy, ale wystarczy jedna mechanika, by wyróżnić Zapomniane Księgi: Skradzione Królestwo na tle innych gier tego typu.
O rewolucji nie ma mowy, ale wystarczy jedna mechanika, by wyróżnić Zapomniane Księgi: Skradzione Królestwo na tle innych gier tego typu.
Zapomniane Księgi: Skradzione Królestwo pozwala wcielić się w młodą alchemiczkę, co umożliwiło autorom z polskiego studia World-LooM (W Sidłach Umysłu: Podróż Alicji) zaimplementowanie ciekawej mechaniki. Niektórych przedmiotów nie możemy użyć na wybranych obiektach otoczenia, bo są one nam potrzebne do wykonania rozmaitych mikstur w specjalnym menu, gdzie obok siebie umieszczamy wskazane rzeczy, a następnie rozpoczynamy ich transmutację. W efekcie powstają ciekawe preparaty umożliwiające protagonistce wysadzenie drzwi, zlikwidowanie rozmaitych blokad czy też uratowanie życia mieszkańcom wirtualnego świata.
Jeśli chodzi o oprawę graficzną, to ewidentnie widać, że World-LooM stara się dogonić Artifex Mundi w tym względzie. Poszczególne tła stworzone na potrzeby gry Zapomniane Księgi: Skradzione Królestwo wyglądają niesamowicie i każde z nich potrafi mocno zachwycić, ale do poziomu katowickiego studia jeszcze trochę brakuje.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!