Game of Thrones: A Telltale Games Series

Premiera:
20.11.2015
Gatunek:
Producent:
Wydawca:
PEGI:
Od 18 lat
Język:

O grze

UWAGA! Na płycie znajduje się 5 epizodów; 6 epizod należy pobrać z internetu!

Game of Thrones: A Telltale Games Series to dzieło twórców The Walking Dead i The Wolf Among Us, czyli utalentowanego studia zrzeszonego pod szyldem Telltale Games. Poprzednie dzieła firmy spotkały się z wyjątkowo ciepłym przyjęciem graczy i recenzentów.

Akcja gry Game of Thrones: A Telltale Games Series rozgrywa się w uniwersum, które powinno być doskonale znane sympatykom tomów z cyklu Pieśń Lodu i Ognia popełnionego przez ikonę fantastyki, George''''a Martina. Opisywana produkcja zawiera odrębny scenarusz przedstawiony w sześciu odcinkach, które wydawca publikuje w określonych odstępach czasu (zazwyczaj co parę tygodni). Każdy epizod zapewnia maksymalnie trzy godziny zabawy.

Game of Thrones: A Telltale Games Series charakteryzuje się w pełni trójwymiarową, oprawą graficzną –; gracze bez problemu rozpoznają bohaterów z serialu telewizyjnego i lokacje. Sama rozgrywka nie różni się znacząco od tego, co zaserwowało Telltale Games w swoich wcześniejszych tytułach –; nadal jest to nieskomplikowana przygodówka z interfejsem point and click, w której nacisk położono na fabułę, a nie zagadki.

Wymagania sprzętowe

system operacyjny Windows XP Service Pack 3, procesor COre 2 Duo 2 GHz lub odpowiednik, 3 GB RAM, karta graficzna ATI lub NVIDIA z 512 MB RAM, DirectX 9.0, 3 GB wolnego miejsca na dysku twardym, karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c

Recenzje tej gry:

14
7,0
Recenzja
Paweł Pochowski
Game of Thrones: Iron from Ice - recenzja
Nie mogło być inaczej. Ogromna popularność Pieśni Lodu i Ognia George'a R. R. Martina, rozdmuchana przez telewizyjny serial autorstwa HBO, przyczyniła się do powstania kolejnego działa...
10.12.2014
14
7,0
Recenzja
Paweł Pochowski
Game of Thrones: The Lost Lords - recenzja
O ile powiedzenie Starków o nadchodzącej zimie sprawdziło się w pierwszym odcinku Game of Thrones, o tyle w drugim nie jest już zbyt aktualne. Ten zapowiada raczej nie tyle zimę, co całą lodowcową...
06.02.2015
3
7,5
Recenzja
Paweł Pochowski
Game of Thrones: The Sword in the Darkness - recenzja
Tytułowy miecz w ciemności świetnie symbolizuje trzeci epizod gry. Bo miecz jest jeszcze w cieniu, ale jego klinga już połyskuje i wiemy, że niedługo uderzy zadając potężny cios.
29.03.2015
3
2
6,8
Recenzja
Paweł Pochowski
Game of Thrones: Sons of Winter - recenzja
Czwarty epizod growej wersji Gry o Tron nie jest tak dużym krokiem naprzód, jakiego można było się spodziewać po poprzednim odcinku, choć twórcy w niektórych miejscach poczynili znaczący postęp...
30.05.2015
2
7
7,2
Recenzja
Paweł Pochowski
Game of Thrones: A Nest of Vipers - recenzja
Liczyliście na poprawę sytuacji Forresterów? Nic z tego. Po raz kolejny muszą ugiąć nogi otrzymując potężny cios zamiast pomocnej dłoni.
24.07.2015
7
7,5
Recenzja
Paweł Pochowski
Game of Thrones: The Ice Dragon - recenzja
Finał Game of Thrones obfituje w drastyczne sceny i wartką akcję, jednocześnie udało mu się odsłonić słabości własnego scenariusza.
19.11.2015

Powiązane galerie:

Galeria
Zdjęcia: 20
Game of Thrones: A Telltale Games Series
24.11.2014

Treści o tej grze:

11
Patryk Purczyński
Klasyczna platformówka Flashback powraca! Zobacz pierwszy trailer
Agent Conrad B. Hart powraca w HD! Po ponad dwudziestu latach ekipa VectorCell reaktywuje swoją słynną platformówkę w Flashback. Premiera już "wkrótce".
11.04.2013
11
32
Patryk Purczyński
Pierwszy wgląd w świat Project Eternity w formie wideo!
Obsidian Entertainment zaprasza nas do podziwiania pietyzmu, z jakim został wykonany świat
10.04.2013
32
9
Patryk Purczyński
Zagadka na dziś: kto posiada prawa do marki No One Lives Forever?
Pamiętacie jeszcze No One Lives Forever oraz uroczą i zabójczo niebezpieczną Kate Archer? Wygląda na to, że w najbliższej przyszłości nie doczekamy się jej powrotu.
08.04.2013
9
3
Patryk Purczyński
Rekordowy rok dla Child's Play. Organizacja dziękuje darczyńcom
Ponad pięć milionów dolarów udało się uzbierać organizacji charytatywnej Child's Play, fundującej gry i konsole szpitalnym oddziałom dziecięcym i schroniskom dla ofiar przemocy w...
08.01.2013
3
28
Małgorzata Trzyna
Minecraft sprzedany w 453 tysiącach kopii w dniu Bożego Narodzenia
Jak wykorzystać wolny, świąteczny czas? Ponad 400 tysięcy osób zdecydowało, że najlepiej zbudować coś w Minecrafcie!
29.12.2012
28
10
Małgorzata Trzyna
Dead Space 3 z rozpoznawaniem okrzyków graczy
Seria Dead Space ma na celu wywoływać w graczach strach, a w momencie, kiedy znienacka pojawia się przeciwnik i przygważdża...
28.12.2012
10
4
Mateusz Stanisławski
Poznaliśmy wymagania sprzętowe F1 Race Stars
Stosunkowo prosta oprawa nie oznacza, że gra ruszy na pierwszym lepszym sprzęcie – do odpalenia F1...
30.10.2012
4
2
Małgorzata Trzyna
Projektant Torchlighta II zastanawia się nad systemem tworzenia na wzór...
Max Schaefer przyznał, że chciałby, by w jego RPG znalazły się narzędzia umożliwiające stworzenie czegoś, by
25.10.2012
2
5
Małgorzata Trzyna
Assassin's Creed III: Liberation: dlaczego Abstergo chce, byśmy poznali...
Abstergo rozpoczęło sprzedaż Animusa, urządzenia pozwalającego na odtwarzanie pamięci naszych przodków, w celach komercyjnych. Co chce przez to osiągnąć?
22.10.2012
5
Małgorzata Trzyna
Multiplayer w Halo 4: na czym będzie polegać tryb Dominion?
Halo 4 zaoferuje różnorakie tryby gry dla wielu graczy, a wśród nich znajdzie się Dominion, przypominający Conquest z Battlefielda, ale zapewniający jeszcze bardziej zażartą...
21.09.2012