Dead Space 3 z rozpoznawaniem okrzyków graczy

Małgorzata Trzyna
2012/12/28 20:51

Seria Dead Space ma na celu wywoływać w graczach strach, a w momencie, kiedy znienacka pojawia się przeciwnik i przygważdża bohatera nieraz wymknie się kilka słów. Sterowanie za pomocą Kinecta pozwoli wykorzystać je jako polecenia głosowe.

Dead Space 3 z rozpoznawaniem okrzyków graczy

Kierownik produkcji Dead Space 3, Steve Papoutsis, powiedział podczas rozmowy z CVG, że dzięki Kinectowi i poleceniom głosowym można wykonywać proste czynności, jak przekazanie drugiemu graczowi amunicji albo przedmiotów, co zaoszczędza czas i dodatkowe kliknięcia. W niektórych przerażających sytuacjach, gdy gracz krzyknie, Kinect rozpozna to jako komendę, co sprawi, że gra zacznie zachowywać się po jego myśli. Ludzie będą musieli sami odkryć te polecenia, można jednak przypuszczać, że nie trzeba będzie dużo czasu, zanim staną się one powszechnie znane.

GramTV przedstawia:

Papoutsis przyznał, że jako kierownik produkcji wie, czego się spodziewać i sam nie podskakuje na krześle, ale testerzy czasem włączają pauzę, ponieważ nie potrafią więcej znieść (jego samego bardziej przerażają momenty, kiedy znajduje się gdzieś wysoko, na skraju przepaści). Uważa, że z jednej strony to dobrze, że ludzie tak reagują, ale z drugiej strony może zniechęcić niektóre osoby. Być może z innym graczem poczują się pewniej, ale to nie jedyny powód, dla którego tryb kooperacji zapowiada się ciekawie. Papoutsis wyjaśnił również, w jaki sposób działają halucynacje i system, w którym obaj bohaterowie widzą coś zupełnie innego. Przykładowo, gdy Carver zobaczy jakiś przedmiot, który wywoła w nim wspomnienia, doprowadzi go to do nowego obszaru, który nie byłby dostępny w trybie dla jednego gracza, a tam zacznie rozmawiać z ludźmi, których Isaac nie będzie w stanie dostrzec.

Dead Space 3 trafi na PC, PS3 i Xboksa 360 na początku lutego 2013 roku.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
29/12/2012 15:51

Kinect - najdroższy mikrofon do konsoli :\

Usunięty
Usunięty
29/12/2012 15:51

Kinect - najdroższy mikrofon do konsoli :\

Dnia 29.12.2012 o 10:24, LESZ3u napisał:

Eeee. Szukam związku z moją wypowiedzią i coś mi słabo idzie.

Chodziło mi o komenda-reakcja postaci w grze. Ale tam nie ważne...




Trwa Wczytywanie