Projektant Torchlighta II zastanawia się nad systemem tworzenia na wzór Minecrafta

Małgorzata Trzyna
2012/10/25 13:59
2
0

Max Schaefer przyznał, że chciałby, by w jego RPG znalazły się narzędzia umożliwiające stworzenie czegoś, by Torchlight nie polegał jedynie na bieganiu i zabijaniu potworów.

Projektant Torchlighta II zastanawia się nad systemem tworzenia na wzór Minecrafta

- Osobiście chciałbym, żeby można było mieć budynki i zasoby, podobnie jak w Minecrafcie, i zaimplementować to w ARPG, by ta gra była czymś więcej niż łażeniem od potwora do potwora i zabijaniem – powiedział Schaefer. – Twoja postać nie zmienia się w Torchlight II, ale nie masz żadnych nieruchomości ani niczego, co mógłbyś stworzyć w naszej grze, co prowadziłoby do wrażenia trwałości. Chciałbym zagłębić się nieco w ten temat.

Schaefer podkreślił, że to tylko pomysł i nie oznacza to, że Runic Games planuje wprowadzić ten system.

GramTV przedstawia:

- Myślę, że wszystkie osoby w naszym biurze mają masę pomysłów, i gdybyście porozmawiali z całą naszą trzydziestką, otrzymalibyście trzydzieści różnych wersji, co jest fantastyczne. Jeszcze daleko nam do wyczerpania możliwości gatunku ARPG.

Źródło

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
25/10/2012 14:56
Dnia 25.10.2012 o 14:54, Boro666 napisał:

Jeszcze powinna byc, wzorem Skyrima, mozliwosc adoptowania dzieci, i jak w Dragon Age, zakochiwania sie w swoich towarzyszach...

... i jak w Fable możliwość ukatrupienia żony, dziecka i psa :)

Usunięty
Usunięty
25/10/2012 14:54

Jeszcze powinna byc, wzorem Skyrima, mozliwosc adoptowania dzieci, i jak w Dragon Age, zakochiwania sie w swoich towarzyszach...