Twórcy Suicide Squad: Kill the Justice League są rzekomo zadowoleni z gry

Mikołaj Ciesielski
2023/03/20 08:15
4
0

Według najnowszych doniesień deweloperzy z Rocksteady Studios są rzekomo optymistycznie nastawieni do stworzonych przez siebie elementów.

Niecałe dwa tygodnie Jason Schreier poinformował na łamach Bloomberga, że Suicide Squad: Kill the Justice League może zaliczyć kolejne opóźnienie. W sieci nie brakowało doniesień, że powodem przełożenia daty premiery ma być krytyka ze strony graczy, którym nie spodobał się gameplay zaprezentowany na ostatnim State of Play.

Schreier podkreślał natomiast, że deweloperzy nie zamierzają zmieniać podstawowych założeń rozgrywki, a jedynie skupić się wyeliminowaniu błędów. W sieci pojawiły się natomiast kolejne doniesienia związane z nadchodzącą produkcją Rocksteady Studios.

Twórcy Suicide Squad: Kill the Justice League są rzekomo zadowoleni z gry

Rocksteady Studios nie zamierza wprowadzać większych zmian do Suicide Squad: Kill the Justice League

Sytuację postanowił bowiem skomentować również Andy Robinson. Dziennikarz VGC podczas redakcyjnego podcastu (dzięki GamingBolt) także stwierdził, że Rocksteady Studios nie zamierza wprowadzać większych zmian do Suicide Squad: Kill the Justice League. Robinson miał bowiem okazję porozmawiać z kilkoma deweloperami, którzy – jak podkreśla redaktor – mieli do powiedzenia bardzo dużo pozytywnych rzeczy na temat swojej gry, „zwłaszcza w porównaniu z Gotham Knights.

Powiedziano mi, że nie jest to kolejne Gotham Knights, że wszyscy, którzy pracują nad [Suicide Squad: Kill the Justice League – dop. red.] są dość optymistycznie nastawieni do stworzonych przez siebie mechanik walki, świata gry i tym podobnych rzeczy – przekazał Robinson.

GramTV przedstawia:

Dziennikarz VGC dodał, że po takich wypowiedziach deweloperów „byłby trochę zaskoczony”, gdyby Rocksteady Studios faktycznie zdecydowało się zmienić podstawowe założenia rozgrywki Suicide Squad: Kill the Justice League.

Na koniec przypomnijmy, że Suicide Squad: Kill the Justice League powstaje z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Gra ma zadebiutować na wymienionych platformach 26 maja bieżącego roku.

Komentarze
4
wolff01
Gramowicz
20/03/2023 11:32
dariuszp napisał:

Przypomnę Ci też że z tych spinoffów wyszedł też bardzo udany Peacemaker.

Pamiętam, dlatego napisałem że z różnym skutkiem.

A powód dla którego DC ich promuje jest taki że anty-bohaterowie są z natury ciekawsi niż bohaterowie. Co jak co ale DC wie co robi bo najlepsi i najbardziej znani komiksowi złoczyńcy zostali stworzeni przez DC.

Z tym "wiedzą co robią" to bym nie przesadzał, ostatnia popularność pewnych postaci wcale nie oznacza że mają jakiś wielki plan - wystarczy spojrzeć na ogólną sytuacje DC na rynku komiksowym i spektakularne porażki ich niektórych "dzieł". Zresztą te postacie które teraz są popularne znane są od lat i bardziej pewne mody, udane wydania czy powiązanie z celebrytami/grami daje im wzrost popularności w oczach szerszej publiczności.

Też trzeba pamiętać to że to Ubisoft który od dłuższego czasu ma problemy. Więc może ich po prostu nie stać na bycie wybiórczym.

No to na pewno.

dariuszp
Gramowicz
20/03/2023 10:41
wolff01 napisał:

No SS to wogóle dla mnie dziwna grupa, DC strasznie ich lansuje z różnym skutkiem. Mieliśmy całkiem udany film od Gunna, a jednocześnie totalne spinoffowe paździerze takie jak Birds of Prey. Ja wiem że ludzie lubią antybohaterów, ale odnoszę wrażenie że ta grupa jest za bardzo lansowana względem ich "domniemanej" popularności. Te postacie to bardziej memy i dostarczyciele paru gagów, niż protagoniści w których chcą sie wcielać gracze... moim zdaniem glównym motorem napędowym gry są "złe" wersje klasycznych bohaterów i interakcje z nimi niz sam SS.

Birds of Pray powstał bo jedna z niewielu rzeczy które były OK w pierwszym filmie to postać Harley Quinn. Problem jest taki że filmy DC to zawsze rzut kością co jest błogosławieństwiem i przekleństwem. Tzn czasem im wyjdzie coś dobrego jak np. Joker, The Batman, Dark Knight itp. Ale często im nie wychodzi i dostajemy szmiry jak Suicide Squad czy Birds of Prey.

Przypomnę Ci też że z tych spinoffów wyszedł też bardzo udany Peacemaker.

A powód dla którego DC ich promuje jest taki że anty-bohaterowie są z natury ciekawsi niż bohaterowie. Co jak co ale DC wie co robi bo najlepsi i najbardziej znani komiksowi złoczyńcy zostali stworzeni przez DC.

A co do wypowiedzi devów - no cóż, nie każda firma działa jak Nintendo gdzie Metroid 4 został o kilka lat opóźniony bo zarząd stwierdził że gra nie odpowiada ich standardom i postanowili ją zaorać i robić od nowa. Nawet jeśli to ściema PR-owa pewne decyzje na pewno zostały podjete, bo gra była zapowiedziana już dawno temu.

Też trzeba pamiętać to że to Ubisoft który od dłuższego czasu ma problemy. Więc może ich po prostu nie stać na bycie wybiórczym.

wolff01
Gramowicz
20/03/2023 10:14
dariuszp napisał:

Tutaj masz 4 postacie które powinny być unikalne ale nawet koleś którego cały numer to rzucanie bumerangami strzela z karabinów do przeciwnika. Nie mówiąc o tym że połowę czasu podrygujesz w powietrzu jak idiota. Ogólnie pokaz był jak dla mnie niesamowicie słaby.

No SS to wogóle dla mnie dziwna grupa, DC strasznie ich lansuje z różnym skutkiem. Mieliśmy całkiem udany film od Gunna, a jednocześnie totalne spinoffowe paździerze takie jak Birds of Prey. Ja wiem że ludzie lubią antybohaterów, ale odnoszę wrażenie że ta grupa jest za bardzo lansowana względem ich "domniemanej" popularności. Te postacie to bardziej memy i dostarczyciele paru gagów, niż protagoniści w których chcą sie wcielać gracze... moim zdaniem glównym motorem napędowym gry są "złe" wersje klasycznych bohaterów i interakcje z nimi niz sam SS.

A co do wypowiedzi devów - no cóż, nie każda firma działa jak Nintendo gdzie Metroid 4 został o kilka lat opóźniony bo zarząd stwierdził że gra nie odpowiada ich standardom i postanowili ją zaorać i robić od nowa. Nawet jeśli to ściema PR-owa pewne decyzje na pewno zostały podjete, bo gra była zapowiedziana już dawno temu.




Trwa Wczytywanie