The Last of Us 2 Remastered sprzedaje się dużo lepiej od The Last of Us Part 1

Mikołaj Ciesielski
2024/01/25 10:15
1
0

Odświeżona wersja hitu z 2020 roku najwyraźniej nie narzeka na brak zainteresowania.

W ostatni piątek miała miejsce premiera The Last of Us 2 Remasterd. Już od momentu zapowiedzi – która miała miejsce w połowie listopada – wielu graczy zastanawiało się nad sensem odświeżania nieco ponad 3-letniej produkcji. Okazuje się jednak, że wspomniany tytuł nie narzeka na brak zainteresowania. Według najnowszych doniesień remaster The Last of Us 2 sprzedaje się znacznie lepiej od remake’u pierwszej części.

The Last of Us 2 Remastered sprzedaje się dużo lepiej od The Last of Us Part 1

The Last of Us 2 Remastered lepsze od The last of Us Part 1. Sprzedaż jest „ponad dwukrotnie” wyższa

Jak informuje Christopher Drign, szef GamesIndustry.biz, The Last of Us 2 Remastered może pochwalić się w Wielkiej Brytanii „ponad dwukrotnie” lepszą sprzedażą od The Last of Us Part 1. Dziennikarz podkreśla, że to „mocny wynik”, z którego pewnością zadowolone jest również samo Sony. Odświeżona wersja hitu Naughty Dog cieszy się również sporym zainteresowaniem w Polsce, co potwierdza lista najlepiej sprzedających się gier w PlayStation Store.

Nic więc dziwnego, że japońska firma myśli o odświeżaniu kolejnych produkcji. Według ostatnich doniesień wersji na PC i PlayStation 5 ma doczekać się Until Dawn. Nieco wcześniej w sieci pojawiały się natomiast plotki na temat remake’u oryginalnej trylogii God of War.

GramTV przedstawia:

Na koniec przypomnijmy, że The Last of Us 2 Remastered zadebiutowało w zeszłym tygodniu wyłącznie na PlayStation 5. Jeśli natomiast jesteście ciekawi naszej opinii na temat odświeżonej wersji hitu Naughty Dog z 2020 roku, to serdecznie zapraszamy Was do lektury: The Last of Us: Part II Remastered – recenzja. Fajnie, ale jeden udany tryb nie sprzedaje gry.

Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
1
Headbangerr
Gramowicz
25/01/2024 13:16

Odnoszę niejasne wrażenie, że twórcy doliczyli sobie do tego wyniku kopie, które trafiły do odbiorców w ramach płatnego (10 euro) "digital upgrade" z wersji PS4.