The Blood of Dawnwalker w zwiastunie. Tak wygląda nowa gra byłych twórców Wiedźmina 3 na rozgrywce

Radosław Krajewski
2025/01/13 22:00
9
0

Rebel Wolves zaprezentowało swoją debiutancką grę. The Blood of Dawnwalker zapowiada się smakowicie dla fanów wampirów i mrocznego fantasy.

Zgodnie z obietnicą The Blood of Dawnwalker doczekał się pierwszej oficjalnej prezentacji. Jeszcze w ubiegłym tygodniu studio Rebel Wolves podzieliło się krótką zapowiedzią nadchodzącego zwiastuna, który w pełnej wersji właśnie zadebiutował w sieci. Deweloperzy rozpoczęli transmisje na żywo, gdzie oprócz kinowego trailera gry, gracze mogli dowiedzieć się więcej o nadchodzącej produkcji od byłych pracowników CD Projekt RED, którzy pracowali nad Wiedźminem 3 i Cyberpunkiem 2077.

The Blood of Dawnwalker

The Blood of Dawnwalker – pierwszy zwiastun gry i prezentacja rozgrywki

Zapis transmisji z prezentacji The Blood of Dawnwalker znajdziecie w tym miejscu. Pierwszy zwiastun wraz z fragmentami rozgrywki zobaczycie poniżej.

Twórcy skupili się na opisaniu mrocznego świata fantasy opanowanego przez krwiożercze wampiry. Nie zabrakło szczegółów dotyczących fabuły, narracji, postaci oraz samej rozgrywki. Rebel Wolves podzieliło się pierwszym spojrzeniem na gameplay z The Blood of Dawnwalker, który zapowiada dynamiczną i krwawą rozgrywkę w otwartym świecie wypełnionym mnóstwem zróżnicowanych zadań. Wszystko to w konwencji action-RPG, więc fani Wiedźmina 3: Dziki Gon znajdą tu coś dla siebie.

W grze wcielasz się w postać Coena, młodego mężczyzny, który w wyniku przemiany skazany został na wieczność pomiędzy światem dnia a królestwem nocy. Wykorzystaj swoje zdolności i połącz wampirzą siłę z ludzką przebiegłością, aby uratować swoich bliskich. Staw czoła wrogom – ludziom, potworom, a nawet nieubłaganemu upływowi czasu. Ale pamiętaj – prawdziwe zło może czaić się w świetle dnia, a najbardziej lojalni sojusznicy mogą skrywać się wśród nocnych cieni.

GramTV przedstawia:

Istotnym elementem gry będzie lawirowanie między światłem dnia, a mrokiem nocy. Bohater będzie miał tylko 30 dni i 30 nocy, na zrealizowanie swojego zadania. Podczas przygody napotka na osoby, które zlecą mu różne misje, przybliżające Coena do uratowania swojej rodziny.

Częścią Rebel Wolves są osoby, które pracowały nad największymi hitami CD Projekt RED. Oprócz Konrada Tomaszkiewicza, założyciela studia, The Blood of Dawnwalker tworzą m.in. Bartłomiej Gaweł, czyli reżyser artystyczny Wiedźmina 3, Daniel Sadowski, czyli reżyser projektu pierwszego Wiedźmina, czy Jakub Szamałek, współscenarzysta Cyberpunka 2077. W Rebel Wolves pracuje około 100 osób.

Przypomnijmy, że The Blood of Dawnwalker powstaje na Unreal Engine 5. Gra zostanie wydana na komputerach osobistych, a także konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Data premiery nie jest jeszcze znana.

Komentarze
9
Yarod
Gramowicz
14/01/2025 19:11
Joka013 napisał:

W trakcie prezentacji twórcy wspominali o tym systemie i o ile dobrze zrozumiałem, to eksplorować będzie można swobodnie, tylko wykonywanie zadań będzie popychało czas do przodu. Nie będzie też podziału na main/side questy. Ciekawe jak ten system będzie działał w praktyce, ale może dać szansę na dobre replayability zakładając że możesz wykonać tylko określoną ilość zadań przed zakończeniem gry.

Silverburg napisał:

Ja podchodzę do gry ostrożnie, jak do praktycznie wszystkich gier: poczekajmy na gameplay i na wydanie gry. I w 100% się zgadzam z tymi 30 dniami/nocami, dla mnie jest to mechanika, która nieco mnie odstrasza od gry. Ze wszystkim trzeba się spieszyć w prawdziwym życiu, w grach jednak wolę mieć czas, aby się dobrze bawić.

Yarod napisał:

Ja tez się jaram ale jedna rzecz mi przeszkadza: te 30 dni i nocy, cholernie nie lubię się spieszyć, tylko smakować sobie świat  ale trzymam kciuki że to będzie jakoś fajnie rozwiązane.

Btw. Jeśli ludzie tak którzy ewidentnie mają talent do tworzenia fajnych światów poszli sobie z CDPR to współczuję nowemu Wiesiowi.

Ile razy to ja widziałem coś takiego we własnej praktyce...

Gdzieś  była podobna mechanika chyba. Ma to nawet jakis sens, pewnie nawet spina się to jakoś fabularnie i jak będzie zrobione dobrze to.moze tego nie zauwaze nawet ale gdzieś w mojej głowie nadal jest jakoś ogranicznik czasowy jak gram i nie daje tego efektu: "o ciekawy quest, zobaczmy Ci się stanie...". 

Joka013
Gramowicz
14/01/2025 15:43
Silverburg napisał:

Ja podchodzę do gry ostrożnie, jak do praktycznie wszystkich gier: poczekajmy na gameplay i na wydanie gry. I w 100% się zgadzam z tymi 30 dniami/nocami, dla mnie jest to mechanika, która nieco mnie odstrasza od gry. Ze wszystkim trzeba się spieszyć w prawdziwym życiu, w grach jednak wolę mieć czas, aby się dobrze bawić.

Yarod napisał:

Ja tez się jaram ale jedna rzecz mi przeszkadza: te 30 dni i nocy, cholernie nie lubię się spieszyć, tylko smakować sobie świat  ale trzymam kciuki że to będzie jakoś fajnie rozwiązane.

Btw. Jeśli ludzie tak którzy ewidentnie mają talent do tworzenia fajnych światów poszli sobie z CDPR to współczuję nowemu Wiesiowi.

Ile razy to ja widziałem coś takiego we własnej praktyce...

W trakcie prezentacji twórcy wspominali o tym systemie i o ile dobrze zrozumiałem, to eksplorować będzie można swobodnie, tylko wykonywanie zadań będzie popychało czas do przodu. Nie będzie też podziału na main/side questy. Ciekawe jak ten system będzie działał w praktyce, ale może dać szansę na dobre replayability zakładając że możesz wykonać tylko określoną ilość zadań przed zakończeniem gry.

Silverburg
Gramowicz
14/01/2025 11:30
Yarod napisał:

Ja tez się jaram ale jedna rzecz mi przeszkadza: te 30 dni i nocy, cholernie nie lubię się spieszyć, tylko smakować sobie świat  ale trzymam kciuki że to będzie jakoś fajnie rozwiązane.

Btw. Jeśli ludzie tak którzy ewidentnie mają talent do tworzenia fajnych światów poszli sobie z CDPR to współczuję nowemu Wiesiowi.

Ile razy to ja widziałem coś takiego we własnej praktyce...

Ja podchodzę do gry ostrożnie, jak do praktycznie wszystkich gier: poczekajmy na gameplay i na wydanie gry. I w 100% się zgadzam z tymi 30 dniami/nocami, dla mnie jest to mechanika, która nieco mnie odstrasza od gry. Ze wszystkim trzeba się spieszyć w prawdziwym życiu, w grach jednak wolę mieć czas, aby się dobrze bawić.




Trwa Wczytywanie