StarRupture z prezentacją trybu kooperacji. Opublikowano 12-minutowy gameplay

Mikołaj Ciesielski
2025/05/27 16:20
1
0

W sieci pojawiły się nowe fragmenty rozgrywki z nadchodzącej produkcji twórców Green Hell.

Już pod koniec stycznia poznaliśmy termin premiery StarRupture w Early Access. Na debiut nowej produkcji twórców Green Hell we wczesnym dostępie trzeba poczekać jeszcze kilka miesięcy, ale twórcy postanowili umilić graczom nieco ten okres. W sieci pojawił się bowiem kilkunastominutowy gameplay z nadchodzącej gry studia Creepy Jar.

StarRupture
StarRupture

Nowy gameplay ze StarRupture pozwala przyjrzeć się zabawie w kooperacji

Udostępniony przez Creepy Jar gameplay trwa aż 12 minut i pozwala zobaczyć, jak wygląda „wspólne budowanie, przetrwanie i eksploracja” w świecie StarRupture. Wspomniany materiał skupia się bowiem na prezentacji trybu kooperacji, w którym – zgodnie z zapowiedziami – bawić będzie mogło się wspólnie aż 4 graczy. Całość znajdziecie na dole wiadomości.

Pierwszoosobowy base-builder z zaawansowanym systemem walki i mnóstwem eksploracji w otwartym świecie. Graj samodzielnie lub w zespole na nieustannie zmieniającej się planecie – wydobywaj i zarządzaj zasobami, twórz złożony system produkcyjny i walcz z hordami potworów – czytamy w opisie gry na Steam.

GramTV przedstawia:

Na koniec warto dodać, że StarRupture ma zadebiutować we wczesnym dostępie jesienią 2025 roku. Obecnie gra zmierza wyłącznie na komputery osobiste. Zgodnie z zapowiedziami pełna wersja nowej produkcji twórców Green Hell ma zadebiutować około 12 miesięcy po premierze gry w Early Access.

Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
27/05/2025 19:45

Tak coś czułem że to będzie tylko kwestia czasu. Podczas rozwoju Satisfactory w które grałem od początku Early Access (uwielbiam tego typu gry) pojawiały się głosy żeby dodać base defense.

Twórcy jednak chcieli skupić się na automatyzacji na ogromną skalę i uznali że jakiekolwiek zniszczenia, maitnance itp tylko by wkrurzały graczy. Zwłaszcza że przy bardzo złożonych mechanizmach jak gracz jest kiepski to można tak załatwić sprawę że np. po utrafie mocy nie wznowisz już produkcji z uwagi na to że na działanie sieci elektrycznej w grze wpływa naprawdę dużo.

Ale jest to też jeden z elementów gry i jak już gracze spotkają lub przewidzą ten problem to inaczej planują swoje buildy.

I jakby dodać do tego jeszcze stwory niszczące maszyny to było by tego za dużo.

Ale też widząc ile głosów chce w zasadzie Factorio 3D wiedziałem że to kwestia czasu że ktoś sfrustrowany brakiem Factorio 3D spróbuje zrobić Factorio 3D XD