Medieval Dynasty z podwójnym uderzeniem. Dwa nowe DLC i długo wyczekiwane zmiany

Patrycja Pietrowska
2025/06/28 13:00
2
0

Nowości w średniowiecznym symulatorze.

Pojawiły się dobre wieści dla miłośników średniowiecznego symulatora od Render Cube. Studio równoczesną premierę znaczącej aktualizacji oraz dwóch płatnych dodatków DLC do swojej popularnej gry Medieval Dynasty.

Medieval Dynasty
Medieval Dynasty

Medieval Dynasty z dekoracyjnym DLC i nową aktualizacją

Wprowadzona aktualizacja, nazwana Plant A Tree Update, spełnia długo wyczekiwane przez graczy życzenie dotyczące swobodnej reorganizacji osady. Użytkownicy zyskują możliwość przestawiania budynków oraz sadzenia drzew z sadzonek pozyskiwanych podczas ścinania. Ta innowacja stanowi także fundament dla pierwszego z nowych dodatków, zatytułowanego Echoes of Nature.

Medieval Dynasty otrzymuje darmową aktualizację z długo wyczekiwaną zawartością. Wprowadza ona dwie główne funkcje: możliwość sadzenia drzew z sadzonek pozyskiwanych podczas ścinania oraz nowy tryb przenoszenia, który pozwala dowolnie przesuwać konstrukcje za pomocą młotka. Dodatkowo: wsparcie Intel XeSS 2, ulepszony dźwięk, nowe odgłosy interfejsu oraz liczne poprawki zwiększające komfort gry.

Echoes of Nature, jeden z dwóch jednocześnie wydanych DLC, wzbogaca grę o nowe dekoracje. Dodatek wprowadza elementy takie jak kamienne obiekty, bujne drzewa i kwitnące krzewy. Nowe, naturalne ozdoby dynamicznie reagują na pory roku: rozkwitają wiosną czy zmieniają barwy jesienią.

GramTV przedstawia:

Drugi dodatek to Medieval Dynasty Original Soundtrack Vol. 2. Zawiera on 39 oryginalnych utworów z gry, podzielonych na trzy starannie wyselekcjonowane tematycznie albumy, oferując łącznie prawie dwie i pół godziny muzyki.

Zarówno aktualizacja Plant A Tree, jak i nowe, płatne dodatki DLC – Echoes of Nature oraz Medieval Dynasty Original Soundtrack Vol. 2 – są już dostępne dla wszystkich graczy.

Komentarze
2
Thadrion
Gramowicz
28/06/2025 20:43
dariuszp napisał:

Kolejny problem (który nie wiem czy rozwiązali czy nie) - gra nadal wymaga przy rzemiośle by wyciągać potrzebne rzeczy z magazynu. Wg mnie cały crafting w obrębie obsady powinien być z magazynu. 

Dodali. Jak jesteśmy w zasięgu działania magazynu, to surowce będą pobierane prosto z niego. Trzeba sobie to włączyć w konfiguracji gry

dariuszp
Gramowicz
28/06/2025 16:02

Mój ulubiony update w Medieval Dynasty był kiedy mogłem zaznaczyć że chcę budować wszystko 1 uderzeniem. W tej grze ciągle coś budujesz i tracenie kupy czasu by widzieć jak młotek lata kilkukrotnie by położyć jeden z wielu elementów jednego z wielu budynków doprowadzało mnie do szewskiej pasji.

Kolejny problem (który nie wiem czy rozwiązali czy nie) - gra nadal wymaga przy rzemiośle by wyciągać potrzebne rzeczy z magazynu. Wg mnie cały crafting w obrębie obsady powinien być z magazynu. 

Przykładowo obecnie w krótkim czasie jaki mam na granie gram w DUNE: Awakening - w grze wszystko tworzymy z kontenerów i jest to niesamowicie wygodne a jednocześnie niczego nie psuje bo w grze jest wystarczająco dużo do roboty. 

A jeżeli już gra wymaga by przedmioty były dostarczane - albo NPC powinni wybierać przedmioty i budować jak w Soul Mask albo powinna być automatyzacja jak w Satisfactory.