Obbe Vermeij odniósł się do kwestii liczby klatek na sekundę w nadchodzącym GTA 6.
GTA 6 to niewątpliwie jeden z najgorętszych tytułów, na który oczekują gracze. Obbe Vermeij, były pracownik Rockstar Games, który pracował przy serii GTA zasugerował, że choć GTA 6 z pewnością zdominuje rok 2026, może nie osiągnąć 60 FPS. W jego opinii wybór stałych 30 FPS może być kompromisem, prowadzącym do lepszych wrażeń wizualnych dla graczy.
Grand Theft Auto 6
GTA 6 może zrezygnować z 60 FPS na rzecz lepszych detali
To kwestia kompromisu. Przy 30 klatkach na sekundę można wyrenderować dwa razy więcej wielokątów niż przy 60 klatkach. W przypadku gry akcji nastawionej na rywalizację zawsze wybierzesz wyższą liczbę klatek, ale w GTA możesz bardziej cenić sobie detale wizualne.
Przy okazji przypomnijmy, że według analityków premiera GTA 6 ma być największą w historii branży. Według ekspertów z Konvoy tytuł ma osiągnąć przychód na poziomie 7,6 miliarda dolarów w ciągu pierwszych 60 dni.
GramTV przedstawia:
Niedawno dyrektor ds. monetyzacji w Twitchu, Mike Minton, wyraził swoje zdanie na temat trybu sieciowego w GTA 6. Według Mintona tryb online nie będzie dostępny w dniu premiery i ukaże się dopiero jakiś czas później.
Grand Theft Auto 6 ma zadebiutować 26 maja 2026 roku. Gra zmierza na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Ufanie leakom w 2025💔 Jakiś typ powie że będzie 60 fps na ps5 pro a ludzie od razu ufają i piszą wszędzie o tym.
maxgame
Gramowicz
29/07/2025 14:16
Ubisoft
Mikropłatności w grach = lepsza zabawa
Rock StarMniej FPS w grach = lepsza zabawa
Nic tylko czekac na odpowiedź Blizzarda i np.
Brak gry = lepsza zabawa
GThoro
Gramowicz
29/07/2025 12:05
dariuszp napisał:
Akurat Rockstar pod tym względem na ogół był OK. Po prostu są ambitni a sprzęt jest gówniany. Widziałeś prezentacje? Pot na ciele ludzi? To kosztuje.
Silverburg napisał:
Innymi słowy: optymalizacja leży i kwiczy.
Pot na postaciach to sobie może być w cutscenkach i one sobie mogą być w 30fps, kompletnie nie potrzebny jest natomiast na dziesiątkach przechodniów przy grze. Brak płynności wpływa negatywniej na odbiór gry niż brak detali.