Ta produkcja z sezonu na sezon jest coraz lepsza i fani postanowili przypomnieć Amazonowi, jak dużą społeczność zgromadziła ich produkcja.
Po emocjonującym i pełnym zwrotów akcji w finale trzeciego sezonu Koła czasu, fani serii z niecierpliwością oczekują informacji o oficjalnym przedłużeniu produkcji na kolejny sezon. Choć od zakończenia najnowszej serii minęły już trzy tygodnie, to Prime Video nadal milczy. Społeczność nie pozostaje na to bierna i ruszyła pełną siłą z kampanią #RenewWoT, której celem jest pokazanie studiu, jak bardzo zależy im na kontynuacji.
Koło czasu
Koło czasu – fani walczą o czwarty sezon
Organizatorzy akcji postawili na prosty, ale wymowny przekaz:
Dziękujemy za ten niesamowity serial. Prosimy o więcej.
Na czym polega kampania? Fani mogą wysyłać maile do decydentów Amazona i Sony, korzystając z przygotowanego formularza.
W każdy piątek o godz. 13:00 czasu PT (22:00 czasu polskiego) odbywają się hashtagowe szturmy postów w mediach społecznościowych z #RenewWoT, podczas których fani podkreślają swoje wsparcie, kierując je także do konkretnych członków obsady i ekipy produkcyjnej.
GramTV przedstawia:
Powstała też dedykowana strona internetowa, stworzona przez portal WoTSeries, która zawiera wszystkie niezbędne narzędzia do udziału w kampanii, w tym petycję fanowską.
Wiemy, że decyzje o przedłużeniu zależą od wielu czynników. Może decyzja już zapadła, tylko nie została ogłoszona. Nasza inicjatywa to sposób, by okazać wdzięczność i – jeśli trzeba – delikatnie popchnąć sprawy we właściwym kierunku – powiedział jeden z organizatorów akcji.
Kampania przypomina zeszłoroczne działania fanów po anulowaniu serialu Moja lady Jane. Tamtejsza petycja zebrała ponad 117 tysięcy podpisów, a oprócz tego fani wysłali do studia tysiące miniaturowych koników. Kampania była na tyle głośna, że wsparł ją sam George R.R. Martin. W przypadku Koła czasu wysłano już ponad 40 tysięcy formularzy do Amazona i Sony.
Serial cieszy się zarówno uznaniem krytyków, jak i fanów. Trzeci sezon może pochwalić się 97% wśród recenzentów i 83% od widzów na Rotten Tomatoes, co czyni go jednym z najwyżej ocenianych projektów fantasy ostatnich lat.
eeee, coraz lepsza? ja mam dokładnie przeciwne wrażenia: jeszcze pierwszy sezon w miarę trzymał się książek i co najważniejsze Rand był głównym bohaterem. Z Sezony na sezon wraca focus tylko na "silne kobiety" (zupełnie bezsensownie bo książki od samego początku podkreślały tu wyjątkową siłę kobiet, które władały "nieskażoną" magią) i coraz większe wymysły "scenarzystów"