Diablo 4 – szczegóły wyczekiwanej aktualizacji. Jedna ze zmian podzieli fanów

Radosław Krajewski
2023/08/03 12:30
7
0

Kontrowersyjna zmiana może znów wywołać głosy niezadowolenia wśród graczy.

Patch oznaczony numerem 1.1.0, który pojawił się w Diablo 4 przed premierą pierwszego sezonu mocno namieszał w grze. Fani nie byli zadowoleni z licznych zmian, a przede wszystkim osłabienia wszystkich klas postaci. To zmusiło Blizzard do przygotowania nowej aktualizacji, która wkrótce trafi na serwery. Przyniesie ona sporo pozytywnych zmian, które ucieszą fanów, ale również kolejne kontrowersyjne rozwiązania.

Diablo 4 – szczegóły wyczekiwanej aktualizacji. Jedna ze zmian podzieli fanów

Diablo IV – szczegóły patcha 1.1.1

Każda z pięciu dostępnych klas, a przede wszystkim czarodziej i barbarzyńca, zostali usprawnieni, a ich umiejętności będą skuteczniejsze podczas starć z przeciwnikami. Zmian w klasach postaci jest bardzo dużo, a wszystkie z nich znajdziecie w tym miejscu.

Kolejnymi dużymi zmianami, które zostaną wprowadzone w patchu 1.1.1 będzie większa ilość potworów w Podziemiach Koszmarów i Piekielnych Przypływach. Zwiększy się także częstotliwość wypadania legendarnych przedmiotów, przede wszystkim z bossów i elitarnych przeciwników. Bossowie od poziomu 35. będą mieli 100% szans na upuszczenie legendarnego przedmiotu, zaś wydarzenia legionowe zagwarantują zdobycie legendarnego przedmiotu od poziomu 35.

GramTV przedstawia:

Aktualizacja zapewni również zmniejszony koszt zresetowania drzewka z umiejętnościami, nawet do 40% na maksymalnym poziomie doświadczenia postaci, a także możliwość kupienia dodatkowej skrytki na przedmioty. Ponadto w Diablo 4 zwiększony zostanie limit posiadanych eliksirów w jednym polu z 20 do 99, a także zmniejszony zostanie czas opuszczania lochów do 3 sekund.

Najbardziej kontrowersyjną zmianą, która może podzielić graczy, jest zwiększenie paska zdrowia u bossów powyżej 60 poziomu. Tym samym zabicie wysokopoziomowych bossów będzie o wiele trudniejsze, a bez zgranej i odpowiednio dobranej drużyny się nie obędzie.

  • Bossowie na poziomie 80 – 50% więcej zdrowia
  • Bossowie na poziomie 100 – 1000% więcej zdrowia
  • Bossowie na poziomie 120 – 120% więcej zdrowia
  • Bossowie na poziomie 150 i wyższym – 150% więcej zdrowia

Przypomnijmy, że nowa aktualizacja do Diablo 4 zadebiutuje już 8 sierpnia.

Komentarze
7
KotRyszard
Gramowicz
08/08/2023 07:35
ZubenPL napisał:

Przecież ich mieli w zamkniętej becie przez 4 miesiące, zamknięta beta obejmowała pełną grę i endgame do 100 levela. O dziwo nic na niej nie wyłapali jakimś cudem. 

KotRyszard napisał:

Też mi się zdaje, że blizz nie spodziewał się jakie kombinacje gracze wymyślą i będą zabijać wszystko na najwyższym poziomie w kilka sekund.Bardzo słaby mają zespół beta testerów. Powinni zatrudniać youtuberów to wyszukiwania OP buildów :)

Bo im za to nie płacili. Jak mogli zrobić dzięki temu dobre filmiki i zarobić kaskę na kliknięciach to się chęć znalazła. Blizz powinien takich ludzi na etat zatrudniać, tak jak firmy antywirusowe zatrudniają crackerów.

ZubenPL
Gramowicz
03/08/2023 17:19
KotRyszard napisał:

Też mi się zdaje, że blizz nie spodziewał się jakie kombinacje gracze wymyślą i będą zabijać wszystko na najwyższym poziomie w kilka sekund.Bardzo słaby mają zespół beta testerów. Powinni zatrudniać youtuberów to wyszukiwania OP buildów :)

Przecież ich mieli w zamkniętej becie przez 4 miesiące, zamknięta beta obejmowała pełną grę i endgame do 100 levela. O dziwo nic na niej nie wyłapali jakimś cudem. 

Xeoo
Gramowicz
03/08/2023 16:55
Xeoo napisał:

Jeśli ich zespół testerów nie wychwycił tak poważnych problemów jak możliwość wejscia postacią z eternal realm na świat seasonal po utracie połączenia z siecią czy o zgrozo  bug kamienia "barber" który zamiast wchłaniać tylko dmg  postaci która go nosi  wchłania dmg wszystkich graczy w pobliżu to  myśle że jakikolwiek balans to za wysokie progi.

Zresztą mieliśmy przykład. Gracze: lvl scaling jest do kitu przeprojektujcie go.

Rozwiązanie blizza: Wszystkkie moby po lvl 75 będe o 5 lvl niższe od gracza w open world.

Wynik: Wszystko prócz helltides i nightmare dungeonów daje minusowy xp nawet ich nowa sezonowa aktywność.

KotRyszard napisał:

Też mi się zdaje, że blizz nie spodziewał się jakie kombinacje gracze wymyślą i będą zabijać wszystko na najwyższym poziomie w kilka sekund.Bardzo słaby mają zespół beta testerów. Powinni zatrudniać youtuberów to wyszukiwania OP buildów :)

Prze minusowy mialem na mysli znacznie zmniejszony:)




Trwa Wczytywanie