News

Anthem ostatecznie świętuje pierwszą rocznicę – zdmuchnięto świeczki, tylko tort dość biedny

Maria Wawrzyniak, 26.02.2020 21:40 1

BioWare zdecydowało się świętować pierwszą rocznicę gry Anthem skromnie i po cichu – wypuszczona została nowa łatka, a gracze mogą liczyć jedynie na parę przedmiotów.

Tak naprawdę swoje pierwsze urodziny Anthem miało 22 lutego, a oficjalny komunikat o świętowaniu rocznicy pojawił się wczoraj. Przedwczoraj pisaliśmy o tym, jak urodziny gry pełnoprawnie świętowali głównie ci, którzy akurat znajdowali się na jej serwerach – czyli grupa najwierniejszych entuzjastów i wiernych fanów. Ostatecznie jednak, jak napisali sami twórcy, nadszedł czas, by uczcić cały rok pełen przygód, walki i eksploracji w pięknym, ale niebezpiecznym świecie Anthem. Zdmuchnięto świeczki, tylko tort wygląda jakoś tak... biednie.  Jedyne, na co mogą liczyć gracze, to cztery urodzinowe skórki – po jednej dla każdego typu Javelina – oraz nowy materiał do craftingu. BioWare wydało jeszcze aktualizację z numerem 1.7.0, tyle że patch nie wprowadza absolutnie żadnych nowości.

Jak czytamy bowiem w oficjalnej notce poświęconej aktualizacji, na graczy czeka sześć aktywnych równocześnie codziennych wyzwań, które będą się regularnie zmieniać (kontrakty zwykłe i legendarne, wydarzenia w świecie, próby czasu, fortyfikacje, zabicie potwora oraz styl rozgrywki), cotygodniowe rotujące metawyzwania (frakcje, kontrakty zwykłe i legendarne oraz fortyfikacja), a także comiesięczne rotujące metawyzwania (brąz, srebro oraz złoto). Do tego dojdą także świąteczne wyzwania podczas miniwydarzeń. Krótko mówiąc, tytuł będzie funkcjonować dokładnie tak, jak funkcjonował – twórcy zaznaczają jednak, że są otwarci na wszelkie sugestie.

Przypomnijmy więc na koniec, że Anthem jest dostępne na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Jakiś czas temu na oficjalnym blogu studia BioWare pojawił się nowy wpis opublikowany przez Caseya Hudsona, w którym poinformowano o planach przerobienia gry od podstaw. Przypuszczenia z listopada, o których pisaliśmy w osobnej wiadomości ostatecznie się potwierdziły – deweloperzy chcą wprowadzić gruntowne zmiany, czego nie są w stanie zrobić za pomocą jednej prostej aktualizacji czy nawet dodatku. Hudson zapowiedział, że wraz z zespołem zamierzają przez najbliższe miesiące intensywnie pracować nad długoterminowym przeprojektowaniem tytułu, skupiając się zarówno na podstawowych aspektach rozgrywki, jak i na wyzwaniach czy bardziej sensownym systemie łupów.


Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis

najnowsze