Domena Sarumana na prezentacji fanowskiego remake’u Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth

LM
2020/02/06 08:40
0
0

Ekipa odpowiedzialna za przeniesienie strategii Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth na Unreal Engine 4 uraczyła nas pokazem odświeżonego Isengardu.

Domena Sarumana na prezentacji fanowskiego remake’u Lord of the Rings: The Battle for Middle-EarthBFME: Reforged Team pochwaliło się kolejnymi postępami w pracach nad przeniesieniem wydanej w 2004 roku strategii czasu rzeczywistego Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth na silnik Unreal Engine 4. Nowe materiały wideo opublikowane przez modderów pozwalają rzucić okiem na zupełnie przemodelowany, ale zgodny z duchem prozy Tolkiena Isengard – obok wieży Orthank, znalazło się nieco miejsca dla budynków wchodzących w skład twierdzy wzniesionej przez Númenorejczyków. Przy okazji twórcy projektu zapowiedzieli, że wraz ze wzrostem potęgi Isengardu będziemy mogli dodatkowo wzmocnić mury twierdzy, dodając do żelaza i kamienia również obsydian.

Warto już na wstępie zaznaczyć, że ekipa od samego początku zdecydowała się wykonać grę niejako od nowa, by nie prowokować Electronic Arts do podjęcia działań związanych z ochroną własności intelektualnej. Tym samym możemy z nadzieją wyczekiwać remake’u Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth, aczkolwiek ten wciąż pozostaje bez choćby przybliżonej daty premiery. Tymczasem BFME: Reforged Team zapowiedziało, że wkrótce zamierza zająć się przygotowaniem modułu sieciowego gry, a gdy ten będzie gotowy, to przerzuci wszystkie moce na kampanię singlową.

Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth oryginalnie zadebiutowało w grudniu 2004 roku wyłącznie na komputerach osobistych.


Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!