W The Outer Worlds można zabić każdego NPC-a. Obsidian ma z tym spory ból głowy

pepsi
2019/08/05 18:56
0
0

Obsidian Entertainment daje graczom w The Outer Worlds sporą wolność, ale przysparza to studiu sporo problemów. O ich naturze opowiada starszy projektant, Brian Heins.

W The Outer Worlds można zabić każdego NPC-a. Obsidian ma z tym spory ból głowyKażda decyzja ciągnie za sobą konsekwencje – twórcy RPG-ów lubią się przechwalać tym, jak wybory graczy oddziałują na świat i zachowanie poszczególnych postaci. Kontekst ostatniego wywiadu Briana Heinsa z Obsidian Entertainment dla Polygonu jest jednak inny. To twórcy The Outer Worlds, dając graczom pełną wolność w zabijaniu postaci pojawiających się na ekranie, ściągnęli na siebie nie lada tarapaty.

Każdego kogo widzicie, możecie zabić. Musi być więc sposób, by zdobyć to, co mieli wam dać, czy chodzi o przepustkę do terminalu, czy możliwość przeszukania ich ciała albo o skrzynię w ich biurze, którą można spróbować otworzyć i wydobyć z niej potrzebne informacje. Kiedy patrzymy na samo zadanie, musimy mieć przygotowane odpowiednie aktualizacje. “OK, tę informację pozyskujesz robiąc to i to” – upewniamy się, że dialogi mają sens. Nie możemy mieć na przykład NPC-a mówiącego, że kupiłeś jakiś przedmiot od kogoś, podczas gdy wyrwałeś go z zimnego, martwego ciała. To komplikuje sprawy, a jeszcze do tego budżet na lokalizacje wędruje pod sufit

GramTV przedstawia:

- powiedział Heins. Czego się jednak nie robi dla swoich fanów? The Outer Worlds zadebiutuje 25 października na pecetach, Xboksie One i PlayStation 4. W przyszłym roku gra ukaże się ponadto w wersji na Switcha.

Gry RPG w sklepie sferis.pl

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!