Sniper: Ghost Warrior Contracts bez otwartego świata. Takie były sugestie fanów

pepsi
2019/06/26 19:53
1
0

CI Games w nowej odsłonie Snipera zdecydowało się odejść od formuły otwartego świata. Według jednego z twórców, takie rozwiązanie forsowali sami fani serii.

Sniper: Ghost Warrior Contracts bez otwartego świata. Takie były sugestie fanówW Sniper: Ghost Warrior Contracts polska firma CI Games powraca do konstrukcji zamkniętych misji. Otwarty świat sprawdzono w trzeciej odsłonie, ale najwyraźniej nie zrobił on furory wśród odbiorców. Ma to zresztą swoje odzwierciedlenie w ocenach – średnie noty są zbliżone do tych, które otrzymywały dwie pierwsze części. Starszy projektant poziomów Daniel Sławiński na łamach OnlySP wyjaśnił, dlaczego tym razem porzucono formułę sandboksową:

Po Sniper: Ghost Warrior 3 otrzymaliśmy mnóstwo opinii od społeczności. Pójście w otwarty świat oznaczało dla nas wypełnienie świata mnóstwem różnych aktywności. Czuliśmy, że to odwróciło nieco uwagę od doświadczeń snajperskich. Zamiast skupiać się na esencji, podążyliśmy w różnych kierunkach. W Contracts chcieliśmy ująć to co najważniejsze w byciu snajperem za linią wroga.

GramTV przedstawia:

Więcej o grze można dowiedzieć się z gameplayu z komentarzem twórców z targów E3 2019.

Gry akcji w sklepie sferis.pl

Komentarze
1
tommylee1985
Gramowicz
28/06/2019 11:08

Może to i lepiej. Z całym szacunkiem dla CI Games ale to nie jest studio z potencjałem na duże, otwarte światy. Stworzyć taki to jedno, ale wypełnić go umiejętnie zawartością to cięższa sprawa. Więksi i bardziej doświadczeni deweloperzy się na tym wykładali.